Kring voor de ouders van Danyelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Wie is er trouwens de pijp uit ?
Ik zie her-en-der weer van die witte roosjes...
Da's gewoon die knakker van die HP-reclame...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef Tazattaque het volgende:
Ik vraag me ondertussen af wie de stenen kop achter de geportretteerde is.
O ja. Jean Cocto. Ehm...eau. Cocteau.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
Gaat die Franse schijtlijster nog geraden worden of hoe zit dat ?
U frequenteert de vuilnisbelt die 'GeenStijl' heet ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Tazattaque het volgende:
O ja. Jean Cocto. Ehm...eau. Cocteau.
Je voelde je toch niet aangesproken, of wel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef peaceman het volgende:
Gellius al klaar met zich schamen?? Da's wel vlot na de verwijzing dat wij maar onbenullen waren
Neuh... ik had je immers al van repliek gediend. Waar jij dan weer smalend op reageerde... maar dat gaf weer inzicht in de persoon die u zijt, dan moi...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je voelde je toch niet aangesproken, of wel?
Wel hè?
Ja. Ik zie dat je het inderdaad als water van je hebt laten afglijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neuh... ik had je immers al van repliek gediend. Waar jij dan weer smalend op reageerde... maar dat gaf weer inzicht in de persoon die u zijt, dan moi...![]()
Ga je gang... Weer een Duitser die later een andere nationaliteit blijkt te hebben?quote:
Nee-nee, die tien minuten zijn voorbij hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je gang... Weer een Duitser die later een andere nationaliteit blijkt te hebben?![]()
Maar genoeg over Godwin's law...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:42 schreef peaceman het volgende:
Ga je gang... Weer een Duitser die later een andere nationaliteit blijkt te hebben?![]()
Verdomd, nu zie ik het ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
DJ Darkraver.
Dennis Rodman?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Verdomd, nu zie ik het ook..
[afbeelding].
Die ken ik natuurlijk, ik weet alleen niet wie het is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
Michael Winslow ?
Dat opzekers dan weer wel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Een jonge Bootsy Collins dan toch opzeker?
Niet door mij, als ik het wel heb. Maar vanavond is niets zeker. Ik heb ook nog een telefonerende meneer hoor, als jullie die liever hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
... en die van Gellius is zeer onlangs nog door hem geplaatst.
Laat me raden: het betreft hier wederom een monochrome afbeelding?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet door mij, als ik het wel heb. Maar vanavond is niets zeker. Ik heb ook nog een telefonerende meneer hoor, als jullie die liever hebben.
Je bent reversief-kleurenblind? sorry, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat me raden: het betreft hier wederom een monochrome afbeelding?
Alexander Graham Bell...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb ook nog een telefonerende meneer hoor, als jullie die liever hebben.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je bent reversief-kleurenblind? sorry, dat wist ik niet.
Jules de Corte?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, we gaan blind-raad-je-plaatje doen.
Wevie Stonder?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Louis Braille.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
Lionel Ritchie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
Ik moet toch weer even op de hurken gaan merk ik: Meneer was niet letterlijk blind.
Geen dyslecticus ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
Ik moet toch weer even op de hurken gaan merk ik: Meneer was niet letterlijk blind.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
Ik moet toch weer even op de hurken gaan merk ik:
Dat lijkt Sita welquote:
Neuh. Hoezo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt heimwee naar de billetjes-periode, hè ?
quote:
Waarom vertel je 't danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me een partij slapen dat wil je niet weten.
Nee. En ook niet Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:02 schreef Treinhomo het volgende:
Richard Gibson ?
Quicktime...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:37 schreef Gellius het volgende:
Nee, ook geen *.mov.
Kijk, wyccie heeft het begrepen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Ewan McGregor
Echt waar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Die heb ik hier volgens mij al eerder gezien..
Nee, een Britse artiest. Groot in de jaren tachtig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:09 schreef peaceman het volgende:
schrijver?
O ja, absoluut.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:35 schreef peaceman het volgende:
Heeft ie hits gehad in Nederland?
Hèhè!quote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef peaceman het volgende:
Nick Kershaw?
Goedemorgen tongquote:
Maar verder kom ik niet, ben ik bangquote:
Ik weet het echt niet, tongquote:Op zondag 26 maart 2006 15:14 schreef tong80 het volgende:
We hebben minder prettige herinnering aan hem.
Nou ja,.oh-jaatje...meer doordat je Helmut schreef, schoot mij Schon te binnenquote:
Aha...vandaar daat we geen prettige herinnering aan hem hebben.quote:
Michael Nesmith van The Monkees.quote:
Dat is één.De andere is nog beroemder. Niet alleen door zijn spel.quote:
Die is op zijn zachtst gezegd wel enigszins veranderd...quote:Op zondag 26 maart 2006 12:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hèhè!Ik dacht dat-ie nooit werd geraden!
[afbeelding]
Nik Kershaw it is.
Ik van David Jonesquote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik was helemaal gek van de Monkees plakboeken enzo
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm legendarische band.... en die ziet er dan zo uit? Hoihoi fotoloog
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ow nog nooit van gehoord...
Enne Tong... je hebt net een kusje gekregen van Twan...
Als ik er ook maar eentje op betrap dat-ie verslaafd is,quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Nou dan ben je met je muzieksmaak in de juiste soort
Heldquote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik er ook maar eentje op betrap dat-ie verslaafd is,
storm ik meteen backstage om z'n gezicht in puin te trappen...
'k heb dan ook heel wat indrukwekkende blauwe plekken.quote:
Goedemorgenquote:
Muziekneger ?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef NoSigar het volgende:
Enfin, een ander lid van de blanke generatie: [afbeelding]
Hij doet overigens maar alsof.
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef dndiek het volgende:
Henk van Dorp
Faas Wilkesquote:
Maar ík wel!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:25 schreef Gellius het volgende:
Ik doe niet aan sfeer, NC.
Ons zonnetje in huisquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar ík wel!![]()
[afbeelding]
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Hallo daar!quote:
Ja hoor, we hebben alleen beetje weinig slaap gehad de afgelopen week, Twan had een slechte week wat slapen (en naar bed gaan) betreft... maar vannacht ging het wel goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo daar!Alles goed in huize Diaan/peaceman?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:52 schreef Tokay het volgende:
Da's Steve Van Zandt. Hier in The Sopranos.![]()
Nou, alvast welterusten dan maar, Diaan!![]()
Buster Poindexter inderdaad. Moest toch nog van ver komen bij jullie.quote:
Surequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo daar!Alles goed in huize Diaan/peaceman?
Vannacht ging het goed....en van zaterdag op zondag ook. Rest: dramatischquote:
Ah, adieu!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:26 schreef Gellius het volgende:
Tabeh luitjes, ik ga weer de mademoiselle weer even bezoeken.
Correct. Conny Vandenbos, geboren Jacoba Adriana Hollestelle.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:48 schreef fanneke het volgende:
Conny Vandenbosch
Hippies zeggen toch altijd: Peace MAN....quote:
Oh! Zo ver had ik er nog niet eens over nagedacht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hippies zeggen toch altijd: Peace MAN....
[afbeelding]
hele bekende kopquote:
ach ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:51 schreef Tokay het volgende:
Armand Pien, de weerman.
Nee, die ken ik niet. Heeft hij ook de bijnaam mr. Perfect?quote:
Ernesto idd. Sympathieke kerel.quote:
Nee, maar dat zijn de namen op zijn broek. EN Ik had al een vermoeden dat Mr. Perfect een bijnaam was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Heeft hij ook de bijnaam mr. Perfect?
Het was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn de namen op zijn broek. EN Ik had al een vermoeden dat Mr. Perfect een bijnaam was.
Oh, ik dacht dat ie door Eneco gesponsord werdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie nu ook dat er groot Ernesto op zijn broek staat.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie door Eneco gesponsord werd![]()
Moest een tijd geleden wel lachen om en documentau=ire over hem.2 meter lang en ziet eruit alsof ie je gaat vermoorden. Maar hij was de baby de fles aan het geven en sprak met fluisterende stemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ernesto idd. Sympathieke kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |