Een oogmeting kost niets idd (tenzij je het recept mee wilt nemen naar de concurent om daar je bril te gaan kopen). Heeft niets met vergoedingen te makenquote:
ah, dus het kost niets als je een bril koopt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Een oogmeting kost niets idd (tenzij je het recept mee wilt nemen naar de concurent om daar je bril te gaan kopen). Heeft niets met vergoedingen te maken.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ah, dus het kost niets als je een bril koopt?
Prul optiek is niet goedkoper dan een échte opticien, sterker nog....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet maar weer eens bij de pearle langslopen van de week, of zo. Maar dat kan net zo goed nog 4 maanden duren hoor
dus voor mij is ie helemaal gratisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..], tenzij je die niet nodig hebt natuurlijk
.
Mwoa, ik heb er nog nooit mee terug gehoevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Prul optiek is niet goedkoper dan een échte opticien, sterker nog....
Dus daar kom je nooit meer terug? Een K.. opticien dus ( wees eerlijk en mensen blijven komen )quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb er nog nooit mee terug gehoevenVind het verder wel best eigenlijk
Ben eerder bij een echte opticien geweest, die moest ieder kwartaal even de oogjes meten, en er was altijd wel IETS veranderd. Had steeds het idee alsof hij me ieder half jaar een nieuwe bril wilde aansmeren
nee dat was in brabant, toen ik daar nog woonde. Hele familie liep daar, en een beetje uit gewoonte bleven we daar komen. Tot we het er toevallig eens een keer over hadden en iedereen eigenlijk hetzelfde gevoel hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:21 schreef PHteV het volgende:
[..]
Dus daar kom je nooit meer terug? Een K.. opticien dus ( wees eerlijk en mensen blijven komen )
Dat is ons devies.
Nog erger niet alleen jij ,maar ook de rest van de familie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat was in brabant, toen ik daar nog woonde. Hele familie liep daar, en een beetje uit gewoonte bleven we daar komen. Tot we het er toevallig eens een keer over hadden en iedereen eigenlijk hetzelfde gevoel hadToen zijn we alsnog weggegaan
smeren die strotquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu eerst even een portie kibbeling in de pan
ja maar het gaat niet zo hard als vroeger hoorquote:
http://www.desg.de/results.php?anzeige=event&eventID=2995quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
hee maar hondje?
http://www.effesport.nl/index.php?page_id=84&toernooi=289
dat zou dus afgelopen dagen plaatsgehad habbenIk weet van niks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |