Schattig, schattig, ongedierte is het!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
omdat ze schattig zijn :
Dat ze nergens op lijken, is duidelijk. Ik ben echter op zoek naar de beweegredenen van die verderfelijke lemmingkwekers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik stoor me er ook aan ja.
K bedoel, verzin dan een leuke...
Als 1 op de 50 leuk is, is het veel.
Dan kon je tenminste de moeite genomen hebben om de OP te veranderen zoals een echte lemmingschurk.quote:
En dan slaag je er nog in een topictitel zonder werkwoord te maken. Volgens mij is mijn laatste optie in de OP op jou van toepassing.quote:
Ik kan geen frans .. tis zeker ceci est un lemmingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef whispers het volgende:
[..]
En dan slaag je er nog in een topictitel zonder werkwoord te maken. Volgens mij is mijn laatste optie in de OP op jou van toepassing.
Bij voorkeur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan geen frans .. tis zeker ceci est un lemming
zeg ik toch alle vierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:22 schreef whispers het volgende:
Maar daarmee ben ik nog geen stap verder. ik wil reacties van verstokte lemmingstarters waarin ze zich identificeren met een van bovenstaande keuzes, of er een andere aan toevoegen. Zodoende wil ik inzicht krijgen in de gedegenereerde breinen van die Untermenschen.
Daar heb je gelijk in. Bij de meeste lemmings rol ik schuddebuikend over de vloer van het lachen, overweldigd door zoveel spitsvondigheid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Devlinsect het volgende:
Een goede lemming heeft humor.
Je vergeet mijn laatste zin te quoten. Daar doelde ik meer opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef whispers het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Bij de meeste lemmings rol ik schuddebuikend over de vloer van het lachen, overweldigd door zoveel spitsvondigheid.![]()
Bij deze.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef Devlinsect het volgende:
Waarschijnlijk mis jij dat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |