Ik studeer. Maar om nou te zeggen dat ik vandaag heb gestudeerd vind ik altijd zo raar klinken. Bij studeren denk ik altijd aan het lezen van een boek. En dat heb ik dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef LXIV het volgende:
Wérk je op de uni of studeer je nog?
Ik heb nog een blauwe maandag op het Radboud gewerkt als stagair.
Ah mooi, laat het me weten als het zo ver is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het bestaat nu nog slechts virtueel. Maar later, als ik groot en Kultuurminister ben, kun je naar de Stadhouderskade 42 in Amsterdam.
Je zult het te zijner tijd in de krant kunnen lezen, neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah mooi, laat het me weten als het zo ver is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
Dat is al een tijdje geleden hoor. Toen werd net de computertomografie ingevoerd.
Als stagair werd ik geacht hieraan bij te dragen middels het schrijven van software hiervoor. Hiervan kan ik me niets herinneren. Ik was voornamelijk bezig met het uithalen van allerlei grappen en grollen, zoals een stagair betaamt.
Zo had ik een keer een plaatje van een bootje gescanned, en dat samengevoegd met een scan van iemands hersenen. Vervolgens teruggestuurd naar de hoofdcomputer. Toen de artsen dit plaatje op het scherm kregen, en dus ook het bootje, was de consternatie compleet. Ze dachten waarschijnlijk dat de proefpersoon op dat moment aan een bootje dacht ofzo. Zelf zagen ze de nobelprijs voor geneeskunde al voor zich. Het proefkonijn zei zich niet te herinneren aan een bootje of de zee gedacht te hebben. Toen ik de waarheid vertelde konden sommigen er wel om lachen.
Ook heb ik veel tijd besteed aan het verkennen van de onderaardse gangen die van de universiteit naar het ziekenhuis lopen. Daar is ook nog een compleet noodhospitaal voor het geval het oorlog wordt.
De practical joke vind ik nog altijd de beste vorm van humor. Daar kan ik de rest van dit topic wel mee vullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Was jij zo'n lollige stagiair, of was het gewoon uit verveling?
Die gangen ken ik. Echt een doolhof.
Oh da's wel balen. Eigenlijk doe ik het ook niet helemaal goed. ik zou ook iets met talen of cultuur willen doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:38 schreef LXIV het volgende:
Eigenlijk ben ik helemaal niet exact aangelegd. Maar het was de wens van mijn ouders dat ik me daarmee zou gaan bezighouden. Dus moest ik ook nog daadwerkelijk gaan studeren om een voldoende te halen.
Terwijl ik zonder enige moeite voor bijvoorbeeld tekstverklaren altijd een 9,5 of een 10 haalde. Achteraf bezien had ik me beter met taal kunnen gaan bezighouden.
Anders wel via een medium van die tijd. Komt goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zult het te zijner tijd in de krant kunnen lezen, neem ik aan.
(als die dan nog niet verboden zijn)
Ik zou alleen vertellen dat ik later geen dokter word.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef LXIV het volgende:
Wat studeer jij nu dan?
Alles beter dan een ouwe heks.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef LXIV het volgende:
Je bent en blijft een mystery woman wyccie!
Ha, een collega dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik word later ook geen dokter.
Is dat mogelijk als militair?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef LXIV het volgende:
(Of ik moet per ongeluk doctor worden of zo iets vervelends)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |