Ik heb het woord gestolen, van Do2 denk ik. Ik vind het een mooie krachttermquote:
Ja, dat op zich wel, maar ik zie de bui al hangen (letterlijk en figuurlijk) als ik maandag weer naar school moet.quote:Juist als het in de winter buiten stormt, hagelt en sneeuwt vind ik het fijn, omdat ik lekker warm en droog binnen zit.
Ik hoop het maar. Het zal iedereen goeddoen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Tegen die tijd zal het vast al opgedroogd zijn. Het wordt gewoon lente.
Ben jij ook allergisch voor kiwi's? Bij mij gaat het jeuken. Ik vind ze te lekker om te laten liggen. 't Is ook nog eens supergezond.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Van kiwi's krijg ik een schale mond, vroeger uitslag. Ik vind ze wel lekker, maar ik moet wel over een drempel voordat ik eraan kan beginnen.
Pa-ra-plu.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind die regen anders stomvervelend. Ik wil nog wat drinken maar ik ga echt niet door een waterval heen lopen.
Echt allergisch ben ik niet meer, maar nog wel een klein beetje. Soms heb ik er ook last van bij ananas. Terwijl die vruchten juist zo lekker zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij ook allergisch voor kiwi's? Bij mij gaat het jeuken. Ik vind ze te lekker om te laten liggen. 't Is ook nog eens supergezond.
Paraplu, regenpak, krant boven je hoofd houden...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind die regen anders stomvervelend. Ik wil nog wat drinken maar ik ga echt niet door een waterval heen lopen.
Waar moet ik die laten? In de Garderobe? Ik vraag me sowieso af of ze me binnen laten met een paraplu. Dat is meer iets voor de generatie die geen CKV hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Pa-ra-plu.
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:47 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Waar moet ik die laten? In de Garderobe? Ik vraag me sowieso af of ze me binnen laten met een paraplu. Dat is meer iets voor de generatie die geen CKV hebben gehad.
Wil je soms beweren dat ik een oude heks ben?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:47 schreef MeneerTim het volgende:
...voor de generatie die geen CKV hebben gehad.
Helpt dat tegen natte broeken, een paraplu op de fiets?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat ik een oude heks ben?![]()
En waarom zou je niet naar binnen mogen als je een paraplu bij je hebt.
Als ik fiets gebruik ook nooit een paraplu. Maar als ik gewoon loop en het regent echt (ik bedoel dus niet de druppels waar een suikerklontje nog niet eens van smelt), dan is een paraplu handig zodat al dat water niet in mijn ogen komt. En het is soms ook fijn als je ergens aankomt met een droge broek.
Paraplu op de fiets is sowieso al onmogelijk, voor mij althans.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Helpt dat tegen natte broeken, een paraplu op de fiets?
Ja, 't lijkt mij ook iets ongemakkelik.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Paraplu op de fiets is sowieso al onmogelijk, voor mij althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |