Buiten het feit om dat ouwe heksen de leukste zijn, nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels dat je Wyccie een ouwe heks noemt???
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat ouwe heksen de leukste zijn, nee.
Ik heb altijd het idee dat oude heksen eerst jonge feeën waren, en daarvoor kinderlijke prinsessen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Worden heksen niet gewoon oud geboren, of bestaan er ook jonge heksen??
Dat zou best wel eens kunnen eigenlijk!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat oude heksen eerst jonge feeën waren, en daarvoor kinderlijke prinsessen.
Ik denk bij heksen altijd aan sprookjesheksen (zeg dat niet 10 keer snel achter elkaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef LXIV het volgende:
Heksen zijn "doodnormale" vrouwen die een verbond met de duivel zijn aangegaan.
En hoe zit het dan met de goede heksen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef LXIV het volgende:
Heksen zijn "doodnormale" vrouwen die een verbond met de duivel zijn aangegaan.
De heksen die ík ken zijn allemaal aartsvalse, lelijke en gemene krengen, die tot diep in de nacht broeden op hoe zo veel mogelijk onheil over hun buren uit te storten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de goede heksen??
Nu ja, tis maar net wat je een bezemsteel noemt..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
De heksen die ík ken zijn allemaal aartsvalse, lelijke en gemene krengen, die tot diep in de nacht broeden op hoe zo veel mogelijk onheil over hun buren uit te storten.
Al dat tegenwoordige gelul over "goede" heksen, ïk ken ze niet. Natuurlijk zijn er wel wat verdwaasde, enigzins naïve meisjes die denken heks te zijn door 's nachts in hun blote kont samen met andere naïve, verdwaasde meisjes midden in het bos een dansje uit te voeren. Maar dat zijn dus helemaal geen echte heksen. Heb jij ooit zo een wicht wel eens op een bezemsteel zien vliegen?
1:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vraag1: wat is macrameeën??
Vraag2: Wanneer was 'vroeger'??
2: In dit geval rond 1974!quote:Macramé is een handwerktechniek, verwant aan kant, ze bestaat uit het knopen van draden zodat een patroon verschijnt. Deze draden worden met de hand geknoopt.
Een macramé knoop bestaat uit 4 naast elkaar liggende draden, de buitenste draden om de knoop mee te maken, de binnenste draden om de knoop rond te maken. Indien een groter stuk gemaakt worden wisselen de buitenste en de binnenste draden na een (beperkt) aantal knopen, de draden worden dan herverdeeld zodat de binnenste draden van de hogere rij nu de bovenste draden zijn.
In zijn meest gekende vorm wordt macramé gebruikt om armbandjes te maken, bestaande uit 4 draden. hiervoor worden de basisknopen gebruikt, een rechte of een gedraaide knoop.
Nu denkt iedereen dus "die wyccie is dus inderdaad een ouwe heks...".quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:12 schreef LXIV het volgende:
14 rond 1974, dat is geboren in 1960.
Dat betekent dat wyccie nu 46 is !!!!![]()
Wie had dat nu ooit gedacht.![]()
Of grootmoeder, dat kan gemakkelijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dus Wyccie is van +/-1965 zullen we dan maar gokken
En waarschijnlijk moeder, aangezien ze van scoobiedootouwetjesdingen op de hoogte is.
Ik had in de dertig gedacht voor het macrameegedoe op tafel kwamquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:12 schreef LXIV het volgende:
14 rond 1974, dat is geboren in 1960.
Dat betekent dat wyccie nu 46 is !!!!![]()
Wie had dat nu ooit gedacht.![]()
Dat hangt er van af....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dus "die wyccie is dus inderdaad een ouwe heks...".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
In de dertig?!?!?
Ik ben 23. Ik hou gewoon van knutseldingetjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |