Nu is ie weer snel...ik had het eerder moeten zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
En al helemaal lastig als Fok! zo langzaam is![]()
Hee ik vind het er echt spannend uitzien! Mooi gedaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:39 schreef Maisnon het volgende:
http://members.home.nl/liebregts.t/helekop.jpg
Nieuw kunst iets begonnen, alleen wat kleuren en lijnen en wat grove details bij het hoofd neergezet
Lichtelijk geinspireerd door V uit 'V for Vendetta'
Wordt het al wat?
Dat mag.quote:
Heb je niet door dat ik vaak al uren voor het slot sta te trappelen van ongeduld tot jij de poort weer van het slot doet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
PS K-man. Zit je nu iedere avond te wachten totdat ik de SC open? Je reageert altijd zo ontzettend snel!![]()
Maar je hebt wel een mooie kartonnen doos over.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef LXIV het volgende:
Maar als je die televisie hebt raak je je fantasie kwijt. Dát is nu net de grap.
De sleutel ligt onder de mat. Jíj mag dat gerust weten hoor!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je niet door dat ik vaak al uren voor het slot sta te trappelen van ongeduld tot jij de poort weer van het slot doet?
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:11 schreef LXIV het volgende:
Maar als je die televisie hebt raak je je fantasie kwijt. Dát is nu net de grap.
Precies. En dáár kun je hele leuke dingen mee doen! (Als je genoeg fantasie hebt tenminste)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef Augustina het volgende:
Maar je hebt wel een mooie kartonnen doos over.![]()
Wat doe jij zoal met jouw kartonnen doos? Heb je het al regelmatig in elkaar moeten zetten met tape?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Precies. En dáár kun je hele leuke dingen mee doen! (Als je genoeg fantasie hebt tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |