Geen pikken. Tijd voor American revival mannelijk schoon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
Geen pikken meer JAM?
Wat? Jij? Dit topic? De wereld? Je gedachten?quote:
Ei is best lekker, maar te veel doet me geen goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:43 schreef wyccie het volgende:
Dit topic, vandaag...tot daarnet.
Ik hou van ei![]()
Ja, eigenlijk wel. En dat terwijl het lente is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
Stinkende scheten![]()
Ben jij ook al zo moe?
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:28 schreef LXIV het volgende:
Wordt jij dan niet geraakt door die oerkracht, die blik van ewige treue in die diepe ogen, het enthousiasme van hun natte tong en die wollige vacht die wel óp het doek geplakt lijkt?
Bij mij was het omgekeerd; wel zon, geen regen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
veel regen, weinig zon.
Vraag het me maar als ik mijn schoonheidsslaapje heb gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weetje wat ik me wel eens afvraag...,
hoe oud zou wyccie zijn??
Maargoed, dat vraagt men natuurlijk niet aan een dame.
Ik heb dan ook niks gezegd
wyccie laat bijzonder weinig over zichzelf los. Ik weet helemaal niets van haar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weetje wat ik me wel eens afvraag...,
hoe oud zou wyccie zijn??
Maargoed, dat vraagt men natuurlijk niet aan een dame.
Ik heb dan ook niks gezegd
Lees ik nu tussen de regels dat je Wyccie een ouwe heks noemt???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wyccie is een mysterie. Hoe oud zijn mysteries? Eeuwig. Wyccie is eeuwig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |