maar maar maar....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef snellejelle het volgende:
Mensen die ineens gaan lopen omdat ze belen zijn leuker
Dat heb ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef snellejelle het volgende:
Mensen die ineens gaan lopen omdat ze belen zijn leuker
ik kijk altijd naar de mensen die dat doen op station en lach ze stiekem uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:26 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dat heb ik.![]()
Gaat de telefoon, neem ik aan, en begin ik spontaan een rondje door mijn huis te lopen, ik weet ook niet waarom.![]()
Ik begrijp je helemaal, heel herkenbaar wat je zegt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef LasTeR het volgende:
Soms kom je ze wel eens tegen, van die mensen, met zo'n mond, waar geen volumeknop op zit.
Nou, als ze niets zeggen, is alles goed en wel, maar als hun telefoon afgaat...!![]()
Gaan ze 2 keer zo hard praten als normaal omdat ze dan bang zijn omdat de ander hen niet hoort ofzo, ik bedoel, je hebt een mobieltje, je hoeft niet te schreeuwen zodat de persoon waarmee je belt je op een kilometer afstand kan horen.![]()
En dan nog klote hard lachen zodat de rest mee kan genieten van jou genot, maar niet van het grapje.![]()
Jij boefjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar de mensen die dat doen op station en lach ze stiekem uit
Of een Nederlander,Turk,Antiliaan,Surinaam,Belg etc...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Ayaxola het volgende:
Het is ook leuk als je een Marokkaan ziet die volop wijs tegen zijn telefoon loopt te praten, totdat zijn telefoon afgaat![]()
Moet je je voorstellen hoe een buitenlander zich moet voelen als er een of andere gare Nederlandse boer luid op zit te lullen in het Nederlands en hij het niet kan verstaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Wriker het volgende:
Nog irritanter is het als het een buitenlander is, en je gedwongen wordt te luisteren naar iets wat je niet verstaat. Marokkaans of Chinees bijvoorbeeld, dat is echt niet fijn om lang naar te luisteren als het geschreeuwd wordt.
Disclaimer: bovenstaande is niet racistisch bedoeld.
Dan gaat ie toch ergens anders heen waar hij het wel kan verstaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe een buitenlander zich moet voelen als er een of andere gare Nederlandse boer luid op zit te lullen in het Nederlands en hij het niet kan verstaan...
Alle Nederlanders optyfen naar Belgie!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch ergens anders heen waar hij het wel kan verstaan?
Jahaaaa, dat bedoelde ik toch oohoook. Mijn verhaaltje werkt toch beide kanten op, dus een luid bellende Nederlander in het buitenland is ook irritant. Ik zet er nog zo bij: niet racistisch bedoeld!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe een buitenlander zich moet voelen als er een of andere gare Nederlandse boer luid op zit te lullen in het Nederlands en hij het niet kan verstaan...
Maar ik zeg toch niks over jouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Wriker het volgende:
[..]
Jahaaaa, dat bedoelde ik toch oohoook. Mijn verhaaltje werkt toch beide kanten op, dus een luid bellende Nederlander in het buitenland is ook irritant. Ik zet er nog zo bij: niet racistisch bedoeld!![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Wriker het volgende:
[..]
Owkee dan. Verder kun je het nog wel volgen?![]()
Maar de rést van de mensheid kan zich toch wel gedragen.......?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef MLF het volgende:
Turkije is ver, ze moeten wel hard praten
en oudjes zijn doof, die moeten ook hard praten
deel daarvan is doof van de discotheek waar ze elke week komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:58 schreef gaai het volgende:
[..]
Maar de rést van de mensheid kan zich toch wel gedragen.......?![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef MLF het volgende:
[..]
deel daarvan is doof van de discotheek waar ze elke week komen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:58 schreef gaai het volgende:
Maar de rést van de mensheid kan zich toch wel gedragen.......?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |