quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, diarree wil namelijk zeggen dat je frequent naar de wc moet voor je ontlasting. Het kan ook brijig zijn.
zeg het je collega-mod!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij is het breiïg.
Is dat diaree met wol erin?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Nee hoor, het is brij en niet breiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:18 schreef Stofje het volgende:
Brijig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Natte diarree
brij (de ~ (m.))quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Brijig?
Het is breiïg. B-r-e-i-ï (met twee puntjes erop dus)-g. Breiïg.
Breiïg.
Jaahaa. Nu wéét ik het welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
brij (de ~ (m.))
1 weke, halfvloeibare stof
brei (de ~ (m.), ~en)
1 [Belg., inf.] breiwerk
Nee hoor, het is brijig. Nu staat er in mijn Groene Boekje alleen brij en brijachtig, maar breiig staat er ook niet in. Via google krijg je ook meer hits op brijig dan op breiig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
Brijig?
Het is breiïg. B-r-e-i-ï (met twee puntjes erop dus)-g. Breiïg.
Breiïg.
Oh, je was er al uitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef Stofje het volgende:
brij (de ~ (m.))
1 weke, halfvloeibare stof
Godver.![]()
. Je bent lief. En slim. Enzo.
.
Wat een kutwoord, eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, het is brijig. Nu staat er in mijn Groene Boekje alleen brij en brijachtig, maar breiig staat er ook niet in. Via google krijg je ook meer hits op brijig dan op breiig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |