Campina .....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:00 schreef Tuutje het volgende:
Vind de chocoladevla van de Aldi beter als die van Campina etc
quote:DE ZAAK IN HET KORT
Het misdrijf: Campina koeien eten gentech veevoer & Argentijns oerbos op
De slachtoffers: het milieu, oerbos & oerbosbewoners Argentinië, echt groene landbouw
De verdachte: Campina
De periode: jaren 90 tot nu
De locatie: Nederland & Argentinië
De eis: taakstraf - Campina stopt met gentech in haar veevoer
Te ondernemen actie: Vraag Campina te stoppen met gentech veevoer
Gentech veevoer: geen natuurlijke zaak
Campina maakt goeie sier met haar slogan 'Campina natuurlijk!'. Inderdaad een fraaie tekst waarmee de grootste melkproducent van Nederland haar zorg voor mens, milieu en maatschappij tot uitdrukking probeert te brengen. Maar op een belangrijk punt laat Campina haar zorg voor het milieu liggen. De koeien die de melk voor het bedrijf produceren, eten genetisch gemanipuleerd veevoer. Bijvoorbeeld gentech soja uit Argentinië die daar zorgt voor grootschalige ontbossing en meer gebruik van landbouwgif bij de teelt. Hoezo 'natuurlijk'?
Greenpeace heeft Campina dan ook verzocht te stoppen met gentech veevoer. Maar het bedrijf neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor de schade die de soja voor haar koeien elders in de wereld veroorzaakt. Ook ontkent Campina dat genetische manipulatie een probleem is. Terwijl uit praktijkvoorbeelden inmiddels het tegendeel blijkt.
Gentech veevoer, dat kan natuurlijk niet. Help mee het milieu & de Argentijnse oerbossen te redden.
Ik snap niet wat het dan uberhaubt uitmaakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:00 schreef MLF het volgende:
Coca cola komt hier niet in huis
pepsi wel
alleen voor visite, ik krijg het mijn strot niet door
[..]
Campina smaakt beterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:00 schreef Tuutje het volgende:
Vind de chocoladevla van de Aldi beter als die van Campina etc
Alleen zullen 10 broeken van Zeeman langer meegaan dan eentje van G-star en ben je evenveel geld kwijtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Gi1337 het volgende:
Het is overigens wel wetenschappelijk bewezen dat een broek van de Zeeman van slechtere kwaliteit is als een broek van G-star of wat dan ook
Tjah dan kun je het nog hebben over het comfort en het design.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Alleen zullen 10 broeken van Zeeman langer meegaan dan eentje van G-star en ben je evenveel geld kwijt
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Gi1337 het volgende:
Het is overigens wel wetenschappelijk bewezen dat een broek van de Zeeman van slechtere kwaliteit is als een broek van G-star of wat dan ook
Dan voel je je beter ja, dat wil nog niet zeggen dat ze beter zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik voel me beter als ik in een Replay broek loop dan wanneer ik in een WE broek loop. Maar dat is misschien ook omdat mijn WE broeken allemaal > 2 jaar oud zijn.
Jij bent dus een nerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef boekenworm het volgende:
Bij de supermarkt koop ik alles zo goedkoop mogelijk, bij kleding en de rest ook. Alleen mijn laptop is wat aan de duurdere kant geweest. Maar dat is ook even wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |