abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36331647
Hierbij bied ik een aantal spullen te koop aan. Prijzen zijn exclusief verzendkosten, en kunnen tevens worden opgehaald in Helmond.
Reden van verkoop? Het ligt hier toch maar stof te happen

Te beginnen met:
Waxinelichthouders: 3 glazen houders (spitse onderkant) waar je een waxinelichtje in kunt doen. ¤6
Heineken coolbag: Schouderkoeltas van heineken. Lekker met je koude biertje op het strand chillen! ¤8
Herman Brusselmans – Mank isbn: 9044602195: Grappig boek over enkele dagen van een man. Erg leuk geschreven en goed voor HAVO boekverslagen. ¤5
Onofficiėle Nokia datakabel: Onder andere geschikt voor de 7250. (Nieuwprijs ¤15.) ¤8
De PastaBijbel. (Nieuwprijs ¤15.) ¤8

Een fotohoes: Hierin kun je 36 fotos bewaren en aan de muur showen. Hoekjes zijn op de foto omgebogen maar dat maak ik weer recht. ¤5

Xbox: Rainbow Six 3 RavenShield: Erg vette tactische shooter voor de Xbox. ¤10
PC: Rainbow Six 3 Ravenshield: Voor de PC. Op de achterkant staat een handtekening van Michael McCoy, de lead game designer. Deze is gezet op de releaseparty van het spel waar ik bij was. ¤7
PC: The Sum Of All Fears: Tactische shooter voor de pc. ¤7
5 PC spellen: Voor de oudere pc en kleine kinderen. Gratis bij een andere aankoop.
Alle spellen zijn in goede staat.

Een cool shirt! Maat M. Er staat op “How to avoid a cop”, “Runaway”, “Hide”, “Throw him a donut”. Heeft me een jaar geleden 35 euro gekost. Bijna niet gedragen omdat het te klein is. Donkerblauw met rode stukjes aan de mouw en onderkant. ¤15

Twee bioscoopbonnen met een totale waarde van 17.50. ¤15
HP Deskjet 400. Bij interesse ga ik zoeken naar de kabels. ¤5

Tevens bied ik namens Koenijntje (maat van me en zo kunnen de verzendkosten gereduceerd worden) de volgende spellen aan:
Pc Games:
Soldier Of Fortune 2: Double Helix 7,50 Schieten
Quake 3 Arena 7,50 Schieten
The Thing 5,00 Actie/ thriller/ avontuur
DeltaForce 2 3,00 Schieten in uitgestrekte velden etc
Warrior Kings 4.00 Strategie
Z: Steel Soldiers 5.00 Strategie

GameCube Games:
Eternall Darkness 10
Sega Soccer Slam 10
Splinter Cell 10
Soul Calibur II 15