Het is Kruidvatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik had wel altijd last van m'n ogen maar ik dacht dat dat aan die kruitvatlenzen lag
Had ik ook! Maar ik was er na een maandje al achter, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja kut man, kom ik er na bijna 2 jaar in bezit te zijn van een prachtige ASUS laptop er achter dat de native resolutie blijkbaar 1400 x 1050 is en dat het beeld VEEL scherper is dan op 1280 x 1024. En ik altijd maar denken dat ik gewoon een kutscherm had.
Effe klagen over mezelf dus. Dat mag zo'n ubermensch als ik toch ook wel een keer?
Ik kan het gaan uitleggen, maar laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef longinus het volgende:
Ik draai ook op 1280*800, is best wel scherp hoor
Dat weet ik dus nooit. Maar ja ze verkopen natuurlijk van oudsher kruiden en geen buskruit. Misschien dat ik het zo kan onthouden voortaan.quote:
Jawel die had ik wel aanstaan!!!!!!!!!1111111111quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:29 schreef Nexxennium het volgende:
En je hebt zeker ook geen ClearType aanstaan?
Iets met "watbenjedan"
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan het gaan uitleggen, maar laat ik dat maar niet doen.
Damn right. En nou lieve dingen zeggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben IT'er en ik snap hem
Maar ik ga je niet uitlachen ander stuur je het spel niet
Kan de beste overkomen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Damn right. En nou lieve dingen zeggen.
TT past bij jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef DamzkoO het volgende:
Ik ben ook IT' er maar snap d'r geen bal van![]()
![]()
![]()
Die heb ik ook uitstaan hoor, op de laptop en op mijn gewone TFT. Ik hou niet van zachterandjes rondom kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:29 schreef Nexxennium het volgende:
En je hebt zeker ook geen ClearType aanstaan?
Dan zet je het uit voor kleine lettertypesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik ook uitstaan hoor, op de laptop en op mijn gewone TFT. Ik hou niet van zachterandjes rondom kleine lettertjes.![]()
quote:
WTF is een naab?quote:
Een maandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Had ik ook! Maar ik was er na een maandje al achter, dat scheelt.
Ondanks dat zijn levensduur binnekort voorbij isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gelukkig doet je laptop het nu wel goed!
dat is iemand die pas na 2x goed kan quotenquote:
Quoten was het probleem niet, meer het typenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef electricity het volgende:
[..]
dat is iemand die pas na 2x goed kan quoten
Wil je het toch proberen? Op zo'n manier dat iedere n00b het kan snappen. (waaronder ik dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan het gaan uitleggen, maar laat ik dat maar niet doen.
De paus spreekt het uit als Aatser en dat komt in de buurt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef Camplo het volgende:
Dan ben je dom![]()
ACER latijn voor scherp spreek je dan wel uit als AKER en dat sounds gay![]()
n00bquote:
ik ga ook altijd op ontdekkingstocht, en varieren met de instellingen. Dan kom je er vanzelf achter wat het prettigste werkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:13 schreef BYM het volgende:
Ik ben ook ITer en snap het niet, waarom ben je niet meteen toen je hem aanzette aan het uitproberen geslagen, daar zou ik geen 2 jaar voor nodig hebben![]()
Zal ik dan maar even een poging wagen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je het toch proberen? Op zo'n manier dat iedere n00b het kan snappen. (waaronder ik dus)
hehe....Nu dacht ik eindelijk voor iets voor de dommerikken onder ons.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja kut man, kom ik er na bijna 2 jaar in bezit te zijn van een prachtige ASUS laptop er achter dat de native resolutie blijkbaar 1400 x 1050 is en dat het beeld VEEL scherper is dan op 1280 x 1024. En ik altijd maar denken dat ik gewoon een kutscherm had.
Effe klagen over mezelf dus. Dat mag zo'n ubermensch als ik toch ook wel een keer?
Bij een lagere resolutie wordt 1 pixel toch juist over meerdere fysieke beeldpunten verdeeld?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef De_Hertog het volgende:
Als je je scherm instelt op een lagere resolutie, zoals 1280 bij 1024, dan moet één zo'n fysiek beeldpunt het beeld van meerdere beeldpunten weergeven2 Hierdoor krijg je afrondingen, benaderingen, en onscherpte.
n-a-t-i-v-e resolutionquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Tha_T het volgende:
Wat is er mis met 1024 bij 768 pixels?![]()
Sommige sites passen niets op het scherm hier
De meeste schermen hebben een speciale resolutie voor optimale kwaliteitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Tha_T het volgende:
Wat is er mis met 1024 bij 768 pixels?![]()
Sommige sites passen niets op het scherm hier
Tnx,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even een poging wagen?
verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |