Omdat ik dat kanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef Agiath het volgende:
Waarom slaap je dan ook om 3 uur in de middag
Ik ben geen bomenknuffelaarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Aangezien jij als werkschuwe boomknuffelaar om 4 uur 's middags op een vrijdag in je nest ligt te stinken hoop ik dat jij nog iets eerder dan zij sterft. Zorg eerst dat je WEL van toegevoegde waarde bent voor deze maatschappij voordat je mensen die dat wel zijn (door cd's en cdspelers te kopen in dit geval) af begint te zeiken.
Huh? het kon toch juist NIET?quote:
Vandaag dus niet maar op de andere dagen van de week lukt het welquote:
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef DeCor het volgende:
Persoonlijk heb ik liever dat je een baan zoekt,inplaats van met een kater van waarschijnlijk de werkende mensen hun belastingcenten om 4 uur s,middags met een kater op je bed ligt.
Of zeg ik nu wat raars ?
Eensch....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef DeCor het volgende:
Persoonlijk heb ik liever dat je een baan zoekt,inplaats van met een kater van waarschijnlijk de werkende mensen hun belastingcenten om 4 uur s,middags met een kater op je bed ligt.
Of zeg ik nu wat raars ?
Zo grappig is dat anders nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een kater om 4 uur 's middags!![]()
Ja ja na mijn studeren wordt alles terug betaald.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef DeCor het volgende:
Of zeg ik nu wat raars ?
Dat zo'n ouwe bok van The Dukes of Hazzard daar nog last van heeft. Je moet ondertussen na een triljoen afleveringen gewend zijn aan pistoolschoten, gierende banden en overjagende auto's. En dan laat je je opnaaien door een beetje opera?quote:
Wat zeur je dan? Ga anders gewoon op normale tijden slapen, tenzij je nachtdienst hebt natuurlijk. Daarbij zal je die kater niet hebben van trillende luchtdeeltjes maar van een bepaald soort vloeistof.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:06 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Vandaag dus niet maar op de andere dagen van de week lukt het wel
normale tijden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Ga anders gewoon op normale tijden slapen, tenzij je nachtdienst hebt natuurlijk. Daarbij zal je die kater niet hebben van trillende luchtdeeltjes maar van een bepaald soort vloeistof.
Maar goed, als je d'r stil wilt hebben, stop je harry in d'r mond.
Gezien dat je na 10 of 11 uur hiervoor naar de politie kan bellen maar niet om 3u 's middags wordt dat als normaal beschouwdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef MLF het volgende:
[..]
normale tijden?
dat iedereen 's nachts slaapt wil niet zeggen dat het normaal is
Anders leer je even lezen, of wil je een hele lijst met uitzonderingen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef MLF het volgende:
[..]
normale tijden?
dat iedereen 's nachts slaapt wil niet zeggen dat het normaal is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |