quote:
En na dat eenjarig traject word je wel meteen aangenomen? Als dat niet zo is zou ik dat hele traject maar gewoon achterwege laten. Er leiden meer wegen naar Romequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:38 schreef Death_Angel_89 het volgende:
grmbl....ik loop twee weken te stressen of er al post van het cibap [=opleiding vormgever reclame, presentatie communicatie] was (2 weken geleden toelatingsexamen gedaan..)....zit ik rustig boven, roept mn ma..post...dus ik al..van t cibap? ze zegt..ja... dus ik ren naar beneden, maak dat ding open....niet toegelaten![]()
![]()
damnz, ik baal echt wel..nu kan ik wel toelatingstraject gaan doen, wat ik ook zeker wel ga doen, maar dan nog...zit vier jaar op de waerdenborch, doe dit jaar eindexamen, vrienden groep valt uit elkaar, ga naar nieuwe school, zit daar vier jaar...en dan..ja..daar wil ik nie over nadenken..maar nu moet ik dus een eenjarig traject doen...maak daar weer vrienden..en dan wéér naar andere school... damnz...
naja...moest dr ff uitben niet kwaad ofzo, maar k baal gewoon...
Jij bent op stage niet op schoolquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
Heej, da's toch in Zwolle? Kom ik langs op weg naar mijn schooltje
Wel kut voor je!
Ik zeg toch ook niet dat ik er nu langskom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:07 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jij bent op stage niet op school![]()
Maar het is idd balen dat je niet in 1x bent toegelaten
as t goed is...ja... hoeft iig geen toelatingsexamen te doen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En na dat eenjarig traject word je wel meteen aangenomen? Als dat niet zo is zou ik dat hele traject maar gewoon achterwege laten. Er leiden meer wegen naar Rome
Heette toen iets van "PR" of zo...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
as t goed is...ja... hoeft iig geen toelatingsexamen te doen...
mjah, zie wel..vanaaf met mn ouders praten...
@ScienceFriction welke richting heb je gedaan?
Misschien deed 'ie toelating gekleed in lange zwarte kleren en met corpsepaint en oogschaduw op (Met zo'n zwart neptraantje onder zijn oog.) terwijl 'ie luid schreeuwde "Chrrrrrrrristenhonden!!!! Chrrrrrrrrrrrrrrristenhonden!!!!"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef JosvG het volgende:
Is wel klote jaOp welke punten ben je dan afgewezen?
zelfde wat ik dus wil gaan doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... het was wel een dure opleiding met al die materialen die je moest kopen(Ik deed RPC)
Heb jij je P nou als eens gehaald?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef nietzman het volgende:
Tja, als je daar al niet toegelaten word kun je maar beter meteen een mooi plaatsje in de lokale goot op gaan zoeken.
Nou?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heb jij je P nou als eens gehaald?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |