quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef zoalshetis het volgende:
een bekende van mij speelt vaak gitaar voor de albert heijn. hij klopt wel eens aan en komt dan wat mee eten. hij heeft het niet breed en woont in een daklozen opvanghuis. zijn leven is, net zoals dat bij iedereen kan over komen, een munt die naar de verkeerde kant is gevallen.
toch is het een man met een hart van goud.
ik kwam hem gister toevallig op straat tegen. ik herkende hem niet want hij was geschoren, hij sprak mij aan. ik was blij hem weer te zien, maar hij klonk minder blij. ik vroeg wat er loos was.
het bleek dat iemand zijn gitaar gestolen had toen hij twee bekende kinderen uit die buurt tegenkwam en even met ze dolde. hij had zijn gitaar tegen de muur gezet en tijdens de ontmoeting heeft iemand hem gestolen.
omdat de gitaar zijn leven en brood is vond ik dat zo zielig dat ik meteen zei dat ie mee moest komen naar mijn huis omdat ik nog een gitaar heb. hij geloofde zijn oren niet.
nu loopt ie rond met de gitaar van mijn moeder, die ik gebeld heb en het volledig met me eens is. ik hoop dat ie nog lang er van kan genieten.
Mensen zouden kunnen gaan beginnen met het kopen van daklozekrantjes. Maar waar gaat dit topic nou over, zou jij ook iets dierbaars weggeven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef ruftie78 het volgende:
waren er maar meer "zoalshetis" mensen op deze aarde.
als zij een zwerver is die geld verdient met een ipod. dan wel en anders nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb mijn iPod aan mijn vriendin gegeven... Telt dat ook?
Het begint bij jezelfquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef ruftie78 het volgende:
waren er maar meer "zoalshetis" mensen op deze aarde.
ja dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
Held. Nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
voor de mensen die het willen. je kan hem een centje geven en aanspreken voor de achterkant van de ah op de stadhouderskade. uitgang albert cuyp.
Waarom zou je aan een vriendin niet iets dierbaars kunnen geven, misschien is het wel een iPod, gekregen op je 18e verjaardag van je inmiddels overleden opa ofzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:21 schreef buzzer het volgende:
TS :
en -Marc- : opzouten met je gebagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |