quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
he Peer, als we naar de Efteling gaan kunnen we wel carpoolen!!
ik kom toch langs Rotterdam
zwijndrecht ofzo toch?! ligt dat op de route??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil wel mee carpoolen als het zou kunnen...
Zwijndrecht ja. Ik weet niet je precieze route maar ik neem aan dat je er wel langs komt, het is vlak voor Dordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwijndrecht ofzo toch?! ligt dat op de route??
in dat geval: geen probleem
Fuck hey die wil ik! Waaorm zo duur!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:27 schreef Dizer het volgende:
[[url=http://images.fisbase.nl/ProductImages/autoimport/1019000_1019099/00000p1019096_front.jpg]afbeelding][/url]
m'n routeplanner doet 't even niet, maar 't zal wel R'dam, Dordt, Breda zijn ja....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:25 schreef MissBliss het volgende:
Zwijndrecht ja. Ik weet niet je precieze route maar ik neem aan dat je er wel langs komt, het is vlak voor Dordt.
Tofquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
m'n routeplanner doet 't even niet, maar 't zal wel R'dam, Dordt, Breda zijn ja....
komt wel goed
Duur? WTF.. 70 euro voor alle 5 seizoenen is fucking goedkoopquote:
Ik heb niet zo 1,2,3 70 euroquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duur? WTF.. 70 euro voor alle 5 seizoenen is fucking goedkoop
't is veel dichterbij dan ik dachtquote:Van: blablabla Den Haag
Naar: Europalaan 1, 5171 Kaatsheuvel
Totale afstand: 98,9 kilometers
Geschatte totale tijd: 1 uur, 8 minuten
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand.quote:
Ik ga hem denk ik ook niet meteen kopen. Ik heb nog X-Files die ik moet afkijken. Vandaag eindelijk klaar met seizoen 5. Dat betekent dat ik nog 4 seizoenen te gaan heb. En ik heb ook nog seizoen 1 van Carnavale om te kijken. En helaas koopt niemand mijn Charmed seizoen 1 en 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen + verzekering + treinreis dit weekend + sparen = nog ongeveer 100 euro over van de stufi voor de rest van de maand..
Maar salaris komt ook nog deze kant op.. Moet nog ff kijken, ik vind het wel veel geld. Ik wacht nog ff tot ze weer goedkoper worden, net als LOTR.
Nou broertje jankt nu.quote:
wat ben jij toch ook een kutjongquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou broertje jankt nu.
Eindelijk een idee van hoe BUPATIH eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Excuse me?quote:
Hmm, die tweede lijkt al meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Te laat.Ze hebben me al 'nagetekend'. (
)
Hij doet dat omdat je spelfouten maakt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Excuse me?
Hij stelt zich aan, hacked mn pc account, gaat op mn MSn zitten, veranderd mn wachtwoord, delete mn cookies, gooit de halve huiskamer naar m'n hoofd, vernielt een deur, schreeuwt de halve buurt bij elkaar en bezorgt mij hoofdpijn.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, die tweede lijkt al meer.
[afbeelding]
http://i1.tinypic.com/s4nuwk.jpgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[Paint/fotosoep] Hier wat degene boven je heeft gezegd!!
Grijp deze unieke kans!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |