Keiliefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
he Peer, als we naar de Efteling gaan kunnen we wel carpoolen!!
ik kom toch langs Rotterdam
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen filmquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!
Wat wilde je doen dan? DVD-recorders verkopen?
Ik ga shoppen om schoenen en geile sekspakjes. Voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes..
Oeh, trailerquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen film
Bupatih's Bukkake Bash?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Ziet er goed uitquote:
kijk toch nog iemand de me op waarde weet te schatten....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
Keilief!! Maar ik ga met de fiets, vanuit Tilburg
.
. Maar
. echt
. super
. lief
!!
Ksst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Grappig ben je in ieder geval wel..
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaretquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.We zullen zien!
Over 10 jaar!
Spreken we elkaar nog eens!
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!
quote:
Genoeg anderen die mij ABC kunnen lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.
Alle SHO'ers gratis toegang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaret.
Waren dat die krijswijven achter PeRiquote:
Hilarisch toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle SHO'ers gratis toegang. [afbeelding]
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Dan ben je net Jack uit Will & Gracequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |