Ziet er goed uitquote:
kijk toch nog iemand de me op waarde weet te schatten....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
Keilief!! Maar ik ga met de fiets, vanuit Tilburg
.
. Maar
. echt
. super
. lief
!!
Ksst.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Grappig ben je in ieder geval wel..
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaretquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ksst.We zullen zien!
Over 10 jaar!
Spreken we elkaar nog eens!
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister mannetje! Ik heb genoeg geld en macht om jou voor altijd uit te schakelen! Het enige wat jij nog zou kunnen doen is abc leren aan peuters in een achterstand wijk! Ik hoef maar 1 telefoontje te plegen! Dus knoop het maar goed in je oren. Van Babette blijf je af!
quote:
Genoeg anderen die mij ABC kunnen lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dan beter beginnen bij jou en daarna pas die peuters helpen.
Alle SHO'ers gratis toegang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits ik een handtekening krijg, en gratis kaartjes voor film en cabaret.
Waren dat die krijswijven achter PeRiquote:
Hilarisch toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle SHO'ers gratis toegang. [afbeelding]
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Dan ben je net Jack uit Will & Gracequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Anders sta ik tegen lege stoelen te praten.
Eh, nee. Jack is untouchable.quote:
Me too. Want net alsof jij míj mag aanraken.quote:
De vraag is eerder of ik dat wel wíl.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Me too. Want net alsof jij míj mag aanraken.
Jij bent slimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ik dat wel wíl..
Nou, dat valt in het echt toch ook best tegenquote:
Waarom denk je dat mensen anders een kaartje gaan kopen voor mijn show?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ik dat wel wíl..
Om op je te tuffen en tomaten te gooien. Logisch toch!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen anders een kaartje gaan kopen voor mijn show?
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om op je te tuffen en tomaten te gooien. Logisch toch!
Ik heb het geprobeerd, en het is gewoon niet hetzelfde als je het beeldscherm steeds moet afvegenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?Dat kan/mag zo ook wel, hoor.
Jij hebt graag dat mensen op je tuffenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch geen kaartje voor nodig?Dat kan/mag zo ook wel, hoor.
Ach, de tissues had je toch al bij de hand, dus zoveel moeite is dat niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, en het is gewoon niet hetzelfde als je het beeldscherm steeds moet afvegen.
Als ze het eerst even schriftelijk komen vragen, wel ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt graag dat mensen op je tuffen?
Ik heb het niet over moeite, maar over het feit dat het niet hetzelfde is als in het echt. En als je scrollt, dan heb je iemand anders ondergetuft/gegooid.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, de tissues had je toch al bij de hand, dus zoveel moeite is dat niet.
Nou, zal ik dan een keer een spuugsessie houden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moeite, maar over het feit dat het niet hetzelfde is als in het echt. En als je scrollt, dan heb je iemand anders ondergetuft/gegooid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |