quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....![]()
en ik ben gewoon écht heel erg flieft op Diz, dat kan ik niet zomaar negeren ofzo![]()
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)quote:
In Rotterdam?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er uit vanavond? Ik heb niks te doen en er is geld, maar niemand wil mee want ze moeten allemaal werken morgen.
nope... net als ik.... dus dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?![]()
oke, vertel, wíe is het?!?!??!?!?quote:Ze zit op FOK!![]()
Naar VS bedoelt ze hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantiequote:
Pik je me rond 12en op bij het station?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga zometeen bij de Griek eten.
Vanavond op z'n Grieks neuken, PeRi?
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
Pik je me rond 12en op bij het station?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor mij wordt het ook niet laat vanavond, morgen moet ik om 7.10 in de trein zitten.
Ben jij weleens in Sorbonne geweest?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In Rotterdam?!.
Maar nee, mijn wekker gaat morgen ook (te) vroeg.
Tegen P & K.quote:
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
(En over vier jaar een glansrol in dé kaskraker van 2010.)
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.quote:
alsof ik jouw vakantie zou verziekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantie![]()
Dat weet ik niet. We gaan volgende week boeken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik jouw vakantie zou verzieken![]()
![]()
wanneer ga je nou trouwens?? het zou wel 's kunnen zijn dat we tegelijk weg zijn!!
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.
Ach, man!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |