Naar VS bedoelt ze hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantiequote:
Pik je me rond 12en op bij het station?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga zometeen bij de Griek eten.
Vanavond op z'n Grieks neuken, PeRi?
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee debiel, met welke usert ga je naar NY? Dat zei je toch?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef PeRi het volgende:
Pik je me rond 12en op bij het station?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor mij wordt het ook niet laat vanavond, morgen moet ik om 7.10 in de trein zitten.
Ben jij weleens in Sorbonne geweest?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
In Rotterdam?!.
Maar nee, mijn wekker gaat morgen ook (te) vroeg.
Tegen P & K.quote:
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
(En over vier jaar een glansrol in dé kaskraker van 2010.)
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.quote:
alsof ik jouw vakantie zou verziekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Dizer het volgende:
Zeg ik niet. Puur uit bescherming van mijn vakantie![]()
Dat weet ik niet. We gaan volgende week boeken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik jouw vakantie zou verzieken![]()
![]()
wanneer ga je nou trouwens?? het zou wel 's kunnen zijn dat we tegelijk weg zijn!!
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
Ik ga morgenochtend met je mee en stap uit bij Utrecht, ik ga shoppen met enkele Fok!users.
Ach, man!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ik dus financeer.. dus blijf met je poten van Bet af anders heb je helemaal geen geld om een film te maken!
Keiliefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
he Peer, als we naar de Efteling gaan kunnen we wel carpoolen!!
ik kom toch langs Rotterdam
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen filmquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man!
Wat wilde je doen dan? DVD-recorders verkopen?
Ik ga shoppen om schoenen en geile sekspakjes. Voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga shoppen voor Radioheadkaartjes..
Oeh, trailerquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.. gewoon je niet meer financieren.. .dus heb je ook geen film
Bupatih's Bukkake Bash?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Tegen die tijd heb ik voldoende cabaretshows achter mijn naam staan, dus dat komt wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |