Babette en ik hebben af en toe sex samenquote:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero benquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette en ik hebben af en toe sex samenEn de eerste keer ging het een beetje mis want 9 maanden laten werd onze lieve dochter (helaas inmiddels met de minder leuke naam) Floortje geboren
Jij mag Zhenar wel hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's mannekequote:
ja op 18 juni heb ik er één van 'n vriendin...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
Hebben we twee bruiloften op de agenda staan dan?
Tom is mine!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's manneke
Vastbinden aan t bed en whoppaquote:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vastbinden aan t bed en whoppa
thank god for all the women in the world....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Creatief ben ik heus wel hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
Ik houd natuurlijk wel van kaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god for all the women in the world....
bij het idee alleen al begin ik naar de scheermesjes van Peer te verlangen
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Alles wel okay?
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........
maar ik vrees het laatste......![]()
maar die chocola maakt véél goed![]()
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik mag van m'n zus niet zomaar de eerste de beste date meenemen,
we moeten zeg maar wel al 'n item zijn.....
Ze zit op FOK!quote:en aangezien jij mij drie weken daarvoor gaat bedriegen met what's her name.........
Het is Haaibaaike toch niet, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?
[...]
Ze zit op FOK!
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....quote:
Welke HF?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat die Michael Ray in de halve finale doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |