Babette en ik hebben af en toe sex samenquote:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero benquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette en ik hebben af en toe sex samenEn de eerste keer ging het een beetje mis want 9 maanden laten werd onze lieve dochter (helaas inmiddels met de minder leuke naam) Floortje geboren
Jij mag Zhenar wel hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's mannekequote:
ja op 18 juni heb ik er één van 'n vriendin...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
Hebben we twee bruiloften op de agenda staan dan?
Tom is mine!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had mn zinnen net gezet op PeRi's manneke
Vastbinden aan t bed en whoppaquote:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vastbinden aan t bed en whoppa
thank god for all the women in the world....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Babette ook als fuck-buddy, jammer dat ik niet hetero ben
Creatief ben ik heus wel hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef PeRi het volgende:
We hebben net een nieuw boek al uitgeprobeerd, Indiase kamasutra..
Ik houd natuurlijk wel van kaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
thank god for all the women in the world....
bij het idee alleen al begin ik naar de scheermesjes van Peer te verlangen
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Alles wel okay?
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik erger vind: zo ongesteld als een zeekoe zijn, CDP die mij als fuckbuddy wil of mijn toekomstige Grote Liefde die mij in NY [nota bene de naam van ons tweede kind!!] gaat bedriegen........
maar ik vrees het laatste......![]()
maar die chocola maakt véél goed![]()
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef babette21 het volgende:
maar ik mag van m'n zus niet zomaar de eerste de beste date meenemen,
we moeten zeg maar wel al 'n item zijn.....
Ze zit op FOK!quote:en aangezien jij mij drie weken daarvoor gaat bedriegen met what's her name.........
Het is Haaibaaike toch niet, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?
[...]
Ze zit op FOK!
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....quote:
Welke HF?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet wat die Michael Ray in de halve finale doet.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja...... maar jij zou m'n zoon kunnen zijn....![]()
en ik ben gewoon écht heel erg flieft op Diz, dat kan ik niet zomaar negeren ofzo![]()
Wat? Nee... ik ga met niemand... (behalve een platonische relatie met Babette)quote:
In Rotterdam?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
Wie gaat er uit vanavond? Ik heb niks te doen en er is geld, maar niemand wil mee want ze moeten allemaal werken morgen.
nope... net als ik.... dus dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
Damn wat is je zus ouderwets zeg. Heeft ze nooit gehoord van vrije sex?![]()
oke, vertel, wíe is het?!?!??!?!?quote:Ze zit op FOK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |