Ik zit mee te stuiteren!quote:
Omdat het leven zo mooi is, niksan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom was/ben je eigenlijk zo vrolijk?
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond naar JJIk blijf het gewoon zeggen
![]()
'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn we het de laatste tijd vaak eens.
Ach, hij is gewoon een beetje upside downquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?
quote:
Stop met eens zijn, nondemejaar!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat jou ook, verdomme.
Alweer mee eens
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stop met eens zijn, nondemejaar!![]()
Ik had je duivelse ster moeten prikken toen ik de kans had![]()
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Heb je er iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.quote:
Did she take it all off?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.
quote:
Was je erbij? Zo ja, dan heb je recht van spreken, zo nee, dan heb je geen recht van spreken aangezien je dus niet weet wat er heeft plaatsgevondenquote:
Je bent gewoon jaloers!quote:
Is je geraden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |