Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jouquote:
Bupa is een zeiksnorquote:
Dat was ik altijd alquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jou, maar je moet niet zo girly-wirly worden!!
!
Het ligt dus toch niet aan mijquote:
Nietes! Jij zei altijd dat je het niet was en ik geloofde je!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat was ik altijd alMaar jij wilde het niet zien
Nee, want het ligt nooit aan jou, hèquote:
Ik ben lang niet zo erg als andere meisjes jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nietes! Jij zei altijd dat je het niet was en ik geloofde je!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor! Ergens houd ik wel van jou, maar je met niet zo girly-wirly worden!!
!
Ben ik te confronterendquote:
Dat klopt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo erg als andere meisjes jaen ga je fout editen
En nu Oprah kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat klopt![afbeelding]
En gefixed.!
Waarom was/ben je eigenlijk zo vrolijk?quote:
Ik zit mee te stuiteren!quote:
Omdat het leven zo mooi is, niksan!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Waarom was/ben je eigenlijk zo vrolijk?
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:24 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond naar JJIk blijf het gewoon zeggen
![]()
'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn we het de laatste tijd vaak eens.
Ach, hij is gewoon een beetje upside downquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar tot die tijd is het sitting, waiting and wishing?
quote:
Stop met eens zijn, nondemejaar!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat jou ook, verdomme.
Alweer mee eens
Ik ben er stil van. En ook een beetje bang.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stop met eens zijn, nondemejaar!![]()
Ik had je duivelse ster moeten prikken toen ik de kans had![]()
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Heb je er iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Vandaag zat er een meisje in de trein dat eigenlijk in feite best wel enigszins schijnbaar veel op Kristin Davis leek enzo!![]()
Pomme en Kellyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kan ze leuk Aretha Franklin playbacken?
Toen ik geen oude grijsaard met een gebrek aan humor naast haar zag zitten, heb ik haar mee gelokt naar mijn huis met een fles anti-roos-shampoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |