Herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Plus dat elke auto die voorbij rijdt verdacht is.
Sterker nog: ik betaal er voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:34 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Heb je daarvoor al die tijd zitten wachten?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sterker nog: ik betaal er voor
Nog knap dat je hem treft. Ik speel het klaar om ze altijd NET te missenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik lag gisteren met vriendin in bed, kon daardoor niet bepaald makkelijk open doen voor de postbode. Dus een briefje in de bus: Morgen kom ik weer langs met pakketje, tussen 0900-1300. Groetjes, Steve.
Prima. Ik heb middagdienst en hoef me pas rond half 2 klaar te maken voor vertrek als ik direct rijd. Moet ik het wel uit mijn hoofd laten om boodschappen te gaan doen of iets anders nuttigs... Plus dat elke auto die voorbij rijdt verdacht is.
Uren gaan voorbij, de beloofde 1300 uur nadert. Geen zicht op Steve, noch van het pakketje. 1300 uur gaat voorbij. Net belt ie pas aan, half fucking 2... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!
Dank je Steve, ik kan het uitpakken en dan mag ik meteen weg naar de Linnaeusstraat om te werken.
+ quasi ik lag met me vriendin te krikken smorgens en jullie lekker niet topicquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Scorpie het volgende:
is het een SM masker?
Tis een verzamel ding, dus ik koop hem van iemand in de statesquote:
Zou kunnen, al gok ik op een goedkoper exemplaar wat met de film uit kwamquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Haha, ik zag met carnaval in de buurt van Eindhoven een kerel rondlopen met dat masker op volgens mij, zou dat kunnen?
Dude, doe normaal...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:10 schreef Scorpie het volgende:
is het een SM masker?
Aan de muur hangen dus. 2e komt eraanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Slikchick het volgende:
Maar wat moet je in hemelsnaam nou met zo'n masker?
Tis iig niet bevordelijk voor je bed-prestaties...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
+ quasi ik lag met me vriendin te krikken smorgens en jullie lekker niet topic
In eerste instantie wil ik hem gewoon aan de muur hangen. Wellicht dat ik er later een afgietsel van ga maken om er mee te hobbien...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
Koele masker van Predator. Wat ga je ermee doen?![]()
Klussen en wonen? Dude, dit is moviemerchandisequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Tha_T het volgende:
Mag het geneuzel over het masker ophouden? Daar hebben we K&W voor
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:27 schreef Oosthoek het volgende:
Ieder z'n ding hoor. Maar wat moet je wel niet voor bosmongool zijn om dít te kopen en aan je muur te hangen?
Nu dus iets van 170 euroquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:08 schreef Slikchick het volgende:
Hoeveel was je er voor kwijt?
Het verschil is: een bedrijf verliest klanten als ze zich niet aan dat soort afspraken houden. Een pizza die binnen een half uur beloofd wordt kan moeilijk na 3 kwartier nog nabezorgd worden...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Koewam het volgende:
Keertje belde een bedrijfje me op met de mededeling: "we komen om kwart over 10!", en om 5 seconden voor kwart over 10 waren ze erGreat!
TPG codequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:30 schreef Slikchick het volgende:
en dan een onleesbare krabbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |