Zodra ik nu drop gegeten heb, krijg ik een/meerdere migraine aanvallen NIET PRETTIG!!!
* RazorBlade gaat dus voortaan goed uitkijken met wat hij eet.. vooral om het volgende :
Mijn vader heeft dezelfde allergie, maar die is ook allergisch voor Pepermunt, en alles wat met menthol te maken heeft. Dat heb ik gelukkig nog niet bij mezelf ontdekt, anders zou ik helemaal gek worden...
Mijn vader heeft het ook nog net iets erger dan ik. Die gaat passed out als hij iets verkeerds gegeten heeft. Daar heeft hij dus vroeger al een keer een ongeluk door gehad met de auto (passed out, midden op de dijk, ik had bijna geen vader meer, maar z'n gordel heeft hem gered)
* RazorBlade kan alleen maar hopen dat het bij hem niet zo erg wordt als bij zijn vader, en geen drop meer eten
Zijn er meer mensen met dezelfde allergie?
Zijn er nu net achter gekomen. Balen want ik ben juist zo gek op snoepen.
Moet nu een hoop snoepvervangers gaan vinden.
Zoetjes in de thee, gebak met zoetstof i.p.v. suiker en zo nog veel meer.
Moet volgende week naar een diëtist. Ben benieuwd wat dat me allemaal gaat opleveren!
In elk geval: ikzelf kan dus weer niet tegen kunstmatig gezoete snoepjes en dropjes. Een keer een half zakje Sula snoepjes opgegeten (dat zijn kleine zakjes hoor!), en dat heb ik geweten: ik dacht dat ik zou ontploffen, om het maar even plastisch uit te drukken.
Vreselijk, zelfs met een snoepje merk ik het al. Dat dus ook maar liever niet. Dan maar niet meer snoepen??? HELP!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |