abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:16:35 #1
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_36324045
Jaja, ik mag weer eens opdraven bij een gala... Nou is het de bedoeling dat de heer (ik dus) een corsage meeneemt voor de dame, en in studentikoze kringen (waar ik me begeef) is dat niet een klein bloemetje ofzo... Het liefst iets hyper origineels wat met het "thema" te maken heeft... En dat is dit jaar "pracht en praal". Heeft iemand een geweldige ingeving waar ik de show mee kan stelen? (en natuurlijk het hart van mijn gala date :p)
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_36324562
een tros nepdruifjes overspuiten in parelmoerkleuren
pi_36325092
Goudvis in een plastic zakje. Moet je date alleen geen strapless / spaghetti bandjes dragen
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_36325184
Je zou een playmobiel koning en koningin kunnen gebruiken. Misschien de accesoires (kroontjed ofzo) met superlijm erop vastlijmen zodat ze er niet afvallen.

Goedkoper kan trouwens ook: Koning en Koningin uit een kaartspel.

Overigens had ik bij mijn eerste gala 'gewoon' bloemetjes: sneeuwklokjes...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_36326672
Schopje naar LIF. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:14:05 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36361310
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:50 schreef Alecks het volgende:
Je zou een playmobiel koning en koningin kunnen gebruiken. Misschien de accesoires (kroontjed ofzo) met superlijm erop vastlijmen zodat ze er niet afvallen.
Of de koning en koningin van een schaakspel
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:00:29 #7
71614 BillyOcean
pi_36367282
Mmm, die playmobile shit is wel een geinig idee (hoewel ik de link met pracht en praal niet zie) en die goudvis... tja... Dat is natuurlijk wel een heldenactie, alleen misschien een beetje zwaar voor aan de jurk (en of die vis het zo leuk vindt )
pi_36369092
Niet binnen je thema maar in het kader altijd leuk: Jip en Janneke.. Als ik daar trouwens iemand anders mee zie bij het komende gala van University College Utrecht ben je echter een ENORME pauper!
pi_36372240
ik zou juist helemaal 'bling bling' gaan! Bij zo'n thema is dat toch niet te vermijden???
Ga eens op zoek naar glitters en glimmers, bijv. iets met véél kraaltjes, (nep)parels en (nep)edelstenen. Een sleutelhanger ofzo, met een speldje eraan een prachtige corsage!!
Bij de Hema, H&M of Esprit hebben ze vast wel zoiets. Anders in van die hebbedingen-winkeltjes!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zondag 26 maart 2006 @ 11:43:29 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36373320
WTF, corsages? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zondag 26 maart 2006 @ 12:18:41 #11
71614 BillyOcean
pi_36373971
Ai... University college... Nee die net niet, maar wel in utreg... Ik zat ook al te denken aan van die nep sieraden bij de de bart smit ofzo (vooral een diadeem doet het volgens mij wel goed) Wat zijn de goede hebbeding-winkeltjes dan Elvy? Ik denk dan als man alleen maar aan de expo... :S
  zondag 26 maart 2006 @ 13:02:23 #12
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36374928
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef BillyOcean het volgende:
Jaja, ik mag weer eens opdraven bij een gala... Nou is het de bedoeling dat de heer (ik dus) een corsage meeneemt voor de dame, en in studentikoze kringen (waar ik me begeef) is dat niet een klein bloemetje ofzo... Het liefst iets hyper origineels wat met het "thema" te maken heeft... En dat is dit jaar "pracht en praal". Heeft iemand een geweldige ingeving waar ik de show mee kan stelen? (en natuurlijk het hart van mijn gala date :p)
Waarom heb ik nou net een 1 of ander a-hip topic over steunzooltjes gekickt, om vervolgens te zien dat dat topic in Lifestyle vlak boven eentje van topicstarter BillyOcean staat.
En oh oh de ironie... steunzooltjes tegenover pracht en praal..

Maarem, wat al gezegd wordt. Bling bling! Bij "Pracht en Praal" denk ik aan glamour, glitters, en omdat het allemaal wat studentikoos moet zijn, natuurlijk lekker kitchy en over de top. Al moet je wel uitkijken, want bling bling heeft de neiging gauw pimp pimp te worden, dus niet al te kitchy Als je werkelijk op een respectabele manier het hart van een respectabele vrouw wilt stelen, en dat dan toch op de pracht en praal mode moet, doe het dan wel in kroonluchter-style en niet in gouden dollartekens aan dikke goude kettingen-style..

Dat van playmobile vind ik wel grappig, vooral als je een koning en koningin kunt vinden (want dan passen de figuurtjes zelf ook een beetje in pracht en praal..). Maar je kan zelf ook wel kroontjes maken lijkt me.

Zoiezo zou ik zelf idd 1 of ander bekend duo kiezen, is toch het meest komisch/origineel, en dan kijken of daar miniatuurtjes van te vinden zijn (Jip en Janneke bling blingen is ook wel grappig, maar daar zijn denk ik minder snel kleine poppetjes van te vinden dan van playmobile.)

Nouja goed, en dan je duo dan helemaal bling bling'en verwerken in een corsage van lekker overdreven nep bloemetjes, glitter, wie weet heb je nog kerstversiering liggen??? Van die hele kleine balletjes, van dat zilveren engelenhaar, desnoods doe je iets met alluminium folie, kleed die poppetjes aan ofzo.. Wat misschien ook van pas kan komen, zijn die glitter dingetjes die altijd in van dat groene schuin worden gestoken rond kerst.. Als het maar glimt in glittert Jammer dat dat een beetje buiten het seizoen is maar er heeft vast nog iemand wel ergens wat liggen, lijkt me. Offem, check desnoods de assecoireafdeling voor vrouwen van de H & M en ruk wat van die bloemetjes van de haarelastiekjes af, of sloop wat van de kraaltjes uit de kettingen (nadat je ze braaf hebt afgerekend wel he! )

Of uhm.. men neme een spiegeltje, breekt die in stukjes, en doet wat creatiefs met de scherven (lijkt me wel bling blingen en pracht en pralen bij een bepaald licht)..

Maarem, ben ik nou uitgerekend *jou* advies aan het geven over hoe je indruk moet maken op een vrouw? Ben weer es een beetje idiootness aan het practiseren.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 26 maart 2006 @ 13:16:37 #13
71614 BillyOcean
pi_36375286
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:43 schreef Molluck het volgende:
WTF, corsages? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Jongen ik ben op gala's geweest waar ze met complete dartborden om hun nek rondliepen...! (veritas)
  zondag 26 maart 2006 @ 13:17:26 #14
71614 BillyOcean
pi_36375306
Maar is pracht en praal dan hetzelfde als bling bling? En steunzolen kunnen best cool zijn hoor
pi_36375693
Ja, wat mij betreft is pracht en praal zeker bling bling! Maar....zoalst cutebutpsycho ook zegt, denk eerder kroonluchters en parelkettingen dan gouden tanden en rolexen!!
Hebbedingen-winkeltjes verschillen een beetje per stad, je weet wel, van die sierenwinkeltjes, of juist 1001- dingen winkeltjes! Einegnlijk echte vrouwenwinkeltjes nu ik er zo over nadenk....
Is er niet een zus/huisgenootje/vriendin ofzo die je kan helpen???
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zondag 26 maart 2006 @ 13:35:52 #16
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36375737
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:17 schreef BillyOcean het volgende:
Maar is pracht en praal dan hetzelfde als bling bling? En steunzolen kunnen best cool zijn hoor
Geloof mij, cool is anders. Pracht en praal is in mijn ogen meer de 'volwassen' versie van bling bling. Pracht en praal is diamantjes, kroonluchters, sprookjesachtige jurken, prinsjes en prinsessen.. Bling bling is meer de Rodrigo Otazu shit, beetje meer overdreven, shiney en wat minder 'klasse en stijl'.

Maar aangezien zon corsage ook een beetje ludiek moet zijn.

Goed, zal me er niet meer mee bemoeien.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36378460
Het maakt geen zak uit wat je als corsage hebt, als het maar geen bloem is! Ik stel voor: een kunstgebit of een hamer
De koning en koningin is afgezaagd, die zie ik minstens drie keer voorbij komen op een willekeurig gala
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 26 maart 2006 @ 15:41:55 #18
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_36379250
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Thisbe het volgende:
Het maakt geen zak uit wat je als corsage hebt, als het maar geen bloem is! Ik stel voor: een kunstgebit of een hamer
De koning en koningin is afgezaagd, die zie ik minstens drie keer voorbij komen op een willekeurig gala
kunstgebit met gouden tanden
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:20:57 #19
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36383377
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:16 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Jongen ik ben op gala's geweest waar ze met complete dartborden om hun nek rondliepen...! (veritas)

Maar ik ken het hele fenomeen niet, ik heb nog nooit gehoord (of) dat dat de gewoonte is bij ons op school.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zondag 26 maart 2006 @ 18:25:25 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_36383493
Je kan ook bij een feestartikelen winkels van die flauwekul krijgen.
-bloem waar bier/water uit spuit (hoe origineel )
-bloem waar 1 opblaasbeentje uitsteekt
-paar mini-autodobbelstenen
-gewoon een neppe Sovietgeneraals ster.

kijk eens op ebay.com/marktplaats om inspiratie op te doen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_36383531
Kruiwagen met daarin goudgespoten bakstenen, moet je date overigens wel kunnen waarderen.

[ Bericht 34% gewijzigd door Allochtoon op 27-03-2006 00:55:47 ]
pi_36384083
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat een telefoontoetsenbord als corsage geen goed idee is. Geheid dat er na een paar uur allemaal dronken kerels op de tieten van je date zitten te duwen omdat ze naar huis willen bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')