quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef BillyOcean het volgende:Jaja, ik mag weer eens opdraven bij een gala... Nou is het de bedoeling dat de heer (ik dus) een corsage meeneemt voor de dame, en in studentikoze kringen (waar ik me begeef) is dat niet een klein bloemetje ofzo... Het liefst iets hyper origineels wat met het "thema" te maken heeft... En dat is dit jaar "pracht en praal". Heeft iemand een geweldige ingeving waar ik de show mee kan stelen? (en natuurlijk het hart van mijn gala date :p)
Waarom heb ik nou net een 1 of ander a-hip topic over steunzooltjes gekickt, om vervolgens te zien dat dat topic in Lifestyle vlak boven eentje van topicstarter BillyOcean staat.
En oh oh de ironie... steunzooltjes tegenover pracht en praal..
Maarem, wat al gezegd wordt. Bling bling! Bij "Pracht en Praal" denk ik aan glamour, glitters, en omdat het allemaal wat studentikoos moet zijn, natuurlijk lekker kitchy en over de top. Al moet je wel uitkijken, want bling bling heeft de neiging gauw pimp pimp te worden, dus niet al te kitchy
![]()
Als je werkelijk op een respectabele manier het hart van een respectabele vrouw wilt stelen, en dat dan toch op de pracht en praal mode moet, doe het dan wel in kroonluchter-style en niet in gouden dollartekens aan dikke goude kettingen-style..
Dat van playmobile vind ik wel grappig, vooral als je een koning en koningin kunt vinden (want dan passen de figuurtjes zelf ook een beetje in pracht en praal..). Maar je kan zelf ook wel kroontjes maken lijkt me.
Zoiezo zou ik zelf idd 1 of ander bekend duo kiezen, is toch het meest komisch/origineel, en dan kijken of daar miniatuurtjes van te vinden zijn (Jip en Janneke bling blingen is ook wel grappig, maar daar zijn denk ik minder snel kleine poppetjes van te vinden dan van playmobile.)
Nouja goed, en dan je duo dan helemaal bling bling'en verwerken in een corsage van lekker overdreven nep bloemetjes, glitter, wie weet heb je nog kerstversiering liggen??? Van die hele kleine balletjes, van dat zilveren engelenhaar, desnoods doe je iets met alluminium folie, kleed die poppetjes aan ofzo..
![]()
Wat misschien ook van pas kan komen, zijn die glitter dingetjes die altijd in van dat groene schuin worden gestoken rond kerst.. Als het maar glimt in glittert
![]()
Jammer dat dat een beetje buiten het seizoen is maar er heeft vast nog iemand wel ergens wat liggen, lijkt me. Offem, check desnoods de assecoireafdeling voor vrouwen
![]()
van de H & M en ruk wat van die bloemetjes van de haarelastiekjes af, of sloop wat van de kraaltjes uit de kettingen (nadat je ze braaf hebt afgerekend wel he!
![]()
)
Of uhm.. men neme een spiegeltje, breekt die in stukjes, en doet wat creatiefs met de scherven (lijkt me wel bling blingen en pracht en pralen bij een bepaald licht)..
Maarem, ben ik nou uitgerekend *jou* advies aan het geven over hoe je indruk moet maken op een vrouw? Ben weer es een beetje idiootness aan het practiseren.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."