Of de koning en koningin van een schaakspelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:50 schreef Alecks het volgende:
Je zou een playmobiel koning en koningin kunnen gebruiken. Misschien de accesoires (kroontjed ofzo) met superlijm erop vastlijmen zodat ze er niet afvallen.
Waarom heb ik nou net een 1 of ander a-hip topic over steunzooltjes gekickt, om vervolgens te zien dat dat topic in Lifestyle vlak boven eentje van topicstarter BillyOcean staat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef BillyOcean het volgende:
Jaja, ik mag weer eens opdraven bij een gala... Nou is het de bedoeling dat de heer (ik dus) een corsage meeneemt voor de dame, en in studentikoze kringen (waar ik me begeef) is dat niet een klein bloemetje ofzo... Het liefst iets hyper origineels wat met het "thema" te maken heeft... En dat is dit jaar "pracht en praal". Heeft iemand een geweldige ingeving waar ik de show mee kan stelen? (en natuurlijk het hart van mijn gala date :p)
Jongen ik ben op gala's geweest waar ze met complete dartborden om hun nek rondliepen...! (veritas)quote:Op zondag 26 maart 2006 11:43 schreef Molluck het volgende:
WTF, corsages? Daar heb ik nog nooit van gehoord...
Geloof mij, cool is anders. Pracht en praal is in mijn ogen meer de 'volwassen' versie van bling bling. Pracht en praal is diamantjes, kroonluchters, sprookjesachtige jurken, prinsjes en prinsessen.. Bling bling is meer de Rodrigo Otazu shit, beetje meer overdreven, shiney en wat minder 'klasse en stijl'.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:17 schreef BillyOcean het volgende:
Maar is pracht en praal dan hetzelfde als bling bling? En steunzolen kunnen best cool zijn hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kunstgebit met gouden tandenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Thisbe het volgende:
Het maakt geen zak uit wat je als corsage hebt, als het maar geen bloem is! Ik stel voor: een kunstgebit of een hamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De koning en koningin is afgezaagd, die zie ik minstens drie keer voorbij komen op een willekeurig galaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:16 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Jongen ik ben op gala's geweest waar ze met complete dartborden om hun nek rondliepen...! (veritas)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop