abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38085966
Levitation, gewoon meegaan hoor, er zijn hier meer mensen met wie het absoluut niet goed gaat qua afvallen, en die gaan ook mee... Het is juist lekker om een dagje op pad te zijn en je niet te hoeven schamen voor de calorieen die je binnenkrijgt...

Ik ga ook niet goed, ik kom nog net niet aan, maar het eten gaat moeizaam, maar ik wil wel mee, voor de gezelligheid, en de steun/motivatie die ik eruit haal..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 15:26:56 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38085974
Hee kom op, je belooft hem gewoon dat je de chocola voor hem meeneemt. Kan ie nooit weigeren Ga lekker mee, waarom moet je het zo nodig verdienen om iets leuks te doen

We gaan gewoon de hele workshop lang op je inpraten om je te inspireren Je zult zó ziek van ons worden dat je in no-time naar het Slank voor de Zomer-topic kunt vluchten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38085983
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't nogsteeds niet tegen mijn vriend gezegd...
1. Hij is nog een groter chocolade monster dan ik en wil dan vast mee.
2. Hij moppert dat ik teveel met mijn gewicht bezig ben en is een beetje bang dat 't erger wordt van het meekletsen in 't dieet-topic. Ben dus bang dat hij niet echt achter een nieuwe meet staat.

Twijfel dus nu ook een beetje of ik wel mee moet gaan. Het afvallen gaat rampzalig slecht en eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan dat beloning verdient.
Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.

Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!
  maandag 22 mei 2006 @ 16:08:46 #179
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38087606
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.

Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!
Tja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal thuis mededelen dat ik 1 juli op "chocolade-missie" ga.
Misschien krijg ik mezelf zo ver dat ik tzt weer op mijn laagste gewicht terug ben, dat zou al een overwinning zijn. Mooie streefdatum, nog 5 weken en 2,7kg te gaan...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38088737
zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 mei 2006 @ 16:38:59 #181
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38088869
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee
Hoe komt dat? Heb je jezelf ingeroosterd?
Zou wel echt jammer zijn!
***Levi was here***
pi_38088955
Er is niemand die een nacht kan overnemen. Ene collega zit in het buitenland, de ander viert zijn verjaardag en weer een ander heeft een bruiloft en de laatste is er dan mee gestopt en de nieuwe nog niet ingewerkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38088997
Isabeau. je moet mee hoor!
pi_38089208
Isabeau, dat kan niet hoor, jij moet mee.....
Desnoods verplaatsen we de workshop hoor......

Ik zet mezelf trouwens voor zondag toch nog even op de misschien ipv de niet... Ik ga zo ff met vriendje overleggen, omdat we donderdag allebei ook vrij zijn, en ik vrijdag ook(en hij het kan regelen ws..)..
jullie horen het nog
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38089559
Maar zondag kan ik wel!

En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
  maandag 22 mei 2006 @ 16:57:39 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_38089654
Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38090979
Isa, 1 juli moet jij komen hoor.
Nou wil ik dan ook echt een keer alle gezichten zien, achter die icoontjes
pi_38091542
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar zondag kan ik wel!

En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
Beloof ze dat je chocolade meeneemt, er zijn vast wel liefhebbers
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 19:12:23 #189
13151 crew  Rewimo
pi_38094722
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 mei 2006 @ 21:18:55 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_38099614
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
Prima hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:17:55 #191
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38112668
Ik heb mijn vriend gisteren verteld dat ik echt heel nodig op chocolade-missie moet. Hij moest er erg om lachen; hij vond de combinatie Dieetclub en chocolade-workshop een beetje vreemd. Maar hij vond 't een mooi vooruitzicht dat ik met veel chocolade thuis zou komen.
Bij deze: ik ga dus 1 juli wèl mee!
***Levi was here***
pi_38112874
jeej!!!!!!!!!!!!!!!!11

gezelllie
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:30:12 #193
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38112933
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:27 schreef teigan het volgende:
jeej!!!!!!!!!!!!!!!!11

gezelllie
Nu Isa nog... ik hoop echt dat ze mee kan!
Maar dat krijgt ze vast wel geregeld.... toch?
***Levi was here***
pi_38113030
daar zorgen we gewoon voor...
Zouden ze om te kopen zijn met chocola?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 09:45:59 #195
13151 crew  Rewimo
pi_38113339
Levitation

Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:52:52 #196
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38113532
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Levitation

Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
Lijkt me een goed idee... We krijgen ze wel omgekocht!
***Levi was here***
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:40:42 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_38116799
Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.

Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 mei 2006 @ 11:46:33 #198
13151 crew  Rewimo
pi_38116988
Wij waren eerder!!!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:50:08 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38117104
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.

Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
nee he...
Maar wij zijn zo ontzettend gezellig, dat wil je toch niet missen?
***Levi was here***
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:52:55 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_38117181
Nee, ik wil het ook niet missen, maar als ik inderdaad een contract krijg enzo dan kan ik het ook niet maken om dat te missen. Moeilijk moeilijk. Vooral omdat we (maar dat weet ik nog helemaal niet) heel misschien een boottocht gaan maken (we moeten tenslotte verzamelen in Enkhuizen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')