Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't nogsteeds niet tegen mijn vriend gezegd...
1. Hij is nog een groter chocolade monster dan ik en wil dan vast mee.![]()
2. Hij moppert dat ik teveel met mijn gewicht bezig ben en is een beetje bang dat 't erger wordt van het meekletsen in 't dieet-topic. Ben dus bang dat hij niet echt achter een nieuwe meet staat.![]()
Twijfel dus nu ook een beetje of ik wel mee moet gaan. Het afvallen gaat rampzalig slecht en eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan dat beloning verdient.![]()
Tja, eigenlijk hebben jullie wel gelijk. Ik zal thuis mededelen dat ik 1 juli op "chocolade-missie" ga.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
Lieverd, wat een onzin zeg: je hoeft jezelf toch niet te straffen omdat het met afvallen niet zo lukt? Ik denk dat het juist goed is om eens een dagje onbezorgd te zijn over je dieet en gewoon lekker meedoen met de chocolade workshop.![]()
Sinds wanneer heeft je vriend iets te zeggen over wat jij wel of niet doet? Je gaat gewoon een gezellig dagje weg met vriendinnen, en wie weet heb je na de meeting wel weer wat goede moed!![]()
Hoe komt dat? Heb je jezelf ingeroosterd?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
zoals het er nu uitziet ga ik 1 juli niet mee![]()
Beloof ze dat je chocolade meeneemt, er zijn vast wel liefhebbersquote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar zondag kan ik wel!
En ik ben in onderhandeling met mensen die nooit op vrijdag/zaterdag werken.
Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Troel het volgende:
Owja, wellicht veel makkelijker, Rewimo, anders komen jullie zondag naar Ijsselstein en rijden we samen verder? Scheelt misschien kilometers (wellicht ook niet echt)?
Prima hoor!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kom graag eerst naar IJsselstein (kunnen we vast voor-beppen), maar in verband met Christan rij ik liever wel in mijn eigen auto naar Driebergen, zodat we op tijd naar huis kunnen. Hij moet maandags weer naar school.
Nu Isa nog... ik hoop echt dat ze mee kan!quote:
Lijkt me een goed idee...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Levitation
Als we die collega van Isa nou gewoon allemaal een bonbonnetje doneren?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:40 schreef Troel het volgende:
Wat betreft 1 juli he... Ik vrees dat mijn onder voorbehoud wel heel erg onder voorbehoud wordt.
Er is dan dus ook een uitje van mijn werk van onze afdeling uit en eigenlijk kan ik daar niet wegblijven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |