is inmiddels gedaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Klacht indienen!!
Ach ze doen het pas sinds ze bestaan zo ongeveerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef Ronhui het volgende:
Mogen ze wel pakketjes afgeven bij buren?
Helaas wel. Das een "service". Alleen als je het de afzender aan laat geven dat het niet bij de buren bezorgt mag worden komen ze terug of kan je het ophalen op het postkantoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef Ronhui het volgende:
Mogen ze wel pakketjes afgeven bij buren?
Dat mag dan weer niet (??)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef chrisz het volgende:
vaker gehoord.
ze laten ook wel eens pakjes voor de deur staan. ook al is er iemand thuis is wat langzaam is met het openen van de deur. het gaat dan om computerapparatuur. of andere waardevolle producten
Je was me voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
koekje erbij?
Ik zou dan alleen al opbellen om te vertellen dat ik niks gezien heb om ze terug te pakken. Wat een lomp gedoe zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef chrisz het volgende:
vaker gehoord.
ze laten ook wel eens pakjes voor de deur staan. ook al is er iemand thuis is wat langzaam is met het openen van de deur. het gaat dan om computerapparatuur. of andere waardevolle producten
Grapjas. Ook dan geven ze het gewoon aan de buren af. Stelletje prutsers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Helaas wel. Das een "service". Alleen als je het de afzender aan laat geven dat het niet bij de buren bezorgt mag worden komen ze terug of kan je het ophalen op het postkantoor.
Dat is nu net de vraag/klachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef Wriker het volgende:
Misschien ben ik dom hoor, maar hoe bezorg je een pakje (ervan uitgaande dat een systeemkast niet door de brievenbus past) bij een onbewoond huis? Deden de kabouters open?
Dan is het je geluksdag misschien... ik heb nooit meer wat terug gezien van mn pakketje/geld. bellen etc heeft allemaal geen zin.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarschijnlijk betaalt de PTT inmiddels TPG maar nu weer TNT je gewoon het bedrag van de kast terug. Doen ze over algemeen niet zo heel moelijk over indien blijkt dat het echt hun fout is.
Ohw, twee belletjes bij mij, een faxje van de bon/bestelling en een belletje naar een 0900 nummer waar ze alleen duits en een klein beetje engels spraken was voldoende.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:05 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Dan is het je geluksdag misschien... ik heb nooit meer wat terug gezien van mn pakketje/geld. bellen etc heeft allemaal geen zin.
Waardevolle producten zullen zelden tot nooit voor de deur neergezet worden aangezien daar meestal voor getekend moet worden. Andere pakketjes willen door sommigen bezorgers nog wel eens voor de deur worden gezet. Erg leuk als je als zaterdagwerker de klachten naar je kop geslingerd krijgt omdat je collega die daar door de week loopt te beroerd is geweest z'n werk goed te doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef chrisz het volgende:
vaker gehoord.
Bij mij zet de postbode rustig z'n eigen handtekening op het briefje en laat het pakketje achter in de schuur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waardevolle producten zullen zelden tot nooit voor de deur neergezet worden aangezien daar meestal voor getekend moet worden. Andere pakketjes willen door sommigen bezorgers nog wel eens voor de deur worden gezet. Erg leuk als je als zaterdagwerker de klachten naar je kop geslingerd krijgt omdat je collega die daar door de week loopt te beroerd is geweest z'n werk goed te doen
O, dan begreep ik 'm verkeerd. Ik dacht dat z'n pakket was afgeleverd op een adres waar hij er niet bij kan. Zo'n topic was er laatst ook namelijk.quote:
Ben benieuwd of ze wat kunnen. Mijn ervaring met de TPG is dat zie niet zo snel zijn en niet zo veel kunnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:28 schreef FredvZ het volgende:
Inmiddels heeft de afzender het pakketnummer naar mij gemaild. Maandag maar eens mailen met de TPG of ze dan iets meer kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |