abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36321836
Bij een inbraak hier vannacht (Hier is op de zaak) zijn 2 magneten van een raam en van een deur meegejat. Ik ben dus met spoed op zoek naar nieuwe staafmagneetjes.

Doorsnede iets van 0,5 cm, lengte 2 a 3 cm.

Iemand enig idee waar ik die nu ff snel ga kan halen?
pi_36322467
gewoon gamma?
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_36322728
Bij de firma die het spul indertijd geinstalleerd heeft..?
pi_36322779
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef Marsepein het volgende:
Bij een inbraak hier vannacht (Hier is op de zaak) zijn 2 magneten van een raam en van een deur meegejat. Ik ben dus met spoed op zoek naar nieuwe staafmagneetjes.

Doorsnede iets van 0,5 cm, lengte 2 a 3 cm.

Iemand enig idee waar ik die nu ff snel ga kan halen?
Die staafmagneetjes hielpen niet, en je koopt toch gewoon weer hetzelfde systeem?

Dan kom ik morgenavond weer ff langs
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_36325560
Elektronica speciaalzaak.
Wat jij zoekt is het magneetje dat gebruikt wordt om een reedcontactje te schakelen.
Als je geluk hebt, verkopen ze ze los. Anders zul je er ook een contactje bij moeten kopen.
pi_36326289
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 13:02 schreef Treinhomo het volgende:
Elektronica speciaalzaak.
Wat jij zoekt is het magneetje dat gebruikt wordt om een reedcontactje te schakelen.
Als je geluk hebt, verkopen ze ze los. Anders zul je er ook een contactje bij moeten kopen.
Dank, daar heb ik inderdaad e.e.a. gevonden. En ik moest inderdaad een heel setje kopen. De installateur is overigens een Zwitsers bedrijf dus daar ff wat magneetjes halen was geen optie.

Verder heeft het systeem wel gewerkt, want er is niets gestolen (Behalve die magneetjes) doordat er ruimschoots gealarmeerd werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsepein op 24-03-2006 13:44:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')