Volgens mij is het openbaar in Almere al toppie geregeld, dus dat zal niet nodig zijn! Plus er is daar geen ruimte voor een tramquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In veel gebieden van de vier grote steden rijdt gewoon teveel openbaar vervoer wat geheel onnodig is (bus/tram/metro/tram).
Wanneer de spits aanbreekt rijden de metro's gewoon iedere 2 minuten en zitten alle coupes halfleeg.![]()
Ik stel dan ook voor dat er meer OV (tram) gaat rijden in Almere en Lelystad; de groeisteden in Holland.![]()
Hier zit alles meestal proppievol en moet je rond de 10 minuten wachten totdat er nieuwe bus langs komt rijden.![]()
Er rijdt zelfs een metro in Cappelle Aan den IJssel![]()
![]()
!(ja ik weet dat het een deelgemeente is van R'dam maar toch.)
Daar zou ik het zo niet weten!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij is het openbaar in Almere al toppie geregeld, dus dat zal niet nodig zijn! Plus er is daar geen ruimte voor een tram
Veel OV![]()
Te weining OV![]()
Verbeter punten blijven er altijd, niks is perfect natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zou ik het zo niet weten!
In Zwolle is het ook wel redelijk, alhoewel er altijd verbeterpunten zijn natuurlijk
HoiIk ben er weet binnen een week
Ik ook niet, er staat eigenlijk altijd wel iemand op de route die hoeven daardoor niet lang te wachten en die kunnen maar vast weg zijn voor de spits!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Verbeter punten blijven er altijd, niks is perfect natuurlijk.
Maar ik ben het niet met de TS eensch...Die trams stil laten staan schiet ook niet op natuurlijk plus je kan op die manier pieken goed verwerken!
Ik ben er ook weer na een totaal forum verbod![]()
www.woneninwarande.nl , een stuk of 10.000 huizen erbij maar nee hoor, Lelystad groeit niet meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:16 schreef Q. het volgende:
Lelystad groeit al sinds de jaren 80 niet meer hoor. En terecht. Het is nog deprimerender dan Almere.
Whihi, lelystadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Q. het volgende:
Wat moet je een zielig leven hebben als je in Lelystad besluit te gaan wonen..
lijkt me niet zo'n bijzonder strak planquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb een beter plan: we doorbreken de afsluitdijk.
Wat je leeg noemt... je moet om 5uur vaker staan dan dat je kan zitten in Ams.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer de spits aanbreekt rijden de metro's gewoon iedere 2 minuten en zitten alle coupes halfleeg.![]()
Hoe wil je anders Flevoland onder water zetten? Door stiekem alle kranen open te zetten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n bijzonder strak plan
De afsluitdijk die Flevoland beschermt tegen water?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Hoe wil je anders Flevoland onder water zetten? Door stiekem alle kranen open te zetten?
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
De afsluitdijk die Flevoland beschermt tegen water?![]()
In zwolle rijden de bussen om het kwartierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar zou ik het zo niet weten!
In Zwolle is het ook wel redelijk, alhoewel er altijd verbeterpunten zijn natuurlijk
HoiIk ben er weet binnen een week
ooh wat ben jij domquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:31 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb een beter plan: we doorbreken de afsluitdijk.
Langs mijn school gaat er 1x in t uur een bus...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:34 schreef tijnzz het volgende:
[..]
In zwolle rijden de bussen om het kwartier![]()
Ze zouden moeten rijden om de 5 minuten ofzo![]()
![]()
jaa de OV in zeewoldequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Almere en lelystad? Neem Zeewolde dan ook ff mee. Klotebussen...
Inderdaad, schijt irritant.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Langs mijn school gaat er 1x in t uur een bus...![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:39 schreef Minotarumon het volgende:
[..]
jaa de OV in zeewoldeom te huilen
inderdaad, kankeraanstellersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:42 schreef Extend het volgende:
[..]
Inderdaad, schijt irritant.
Zeiken over 15 minuten, goh goh.
Wat moet je een zielig leven hebben als je meer dan 60 posts per dag plaatst en nog eens kaal van wordt ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Q. het volgende:
Wat moet je een zielig leven hebben als je in Lelystad besluit te gaan wonen..
hij woont tenminste niet in lelystadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat moet je een zielig leven hebben als je meer dan 60 posts per dag plaatst en nog eens kaal van wordt ook.
Kan ik het helpen dat vriendlief hier woont en we hier makkelijk een huisje konden krijgen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
(No offence; maar in plaatsen als Zeewolde, Almere zou ik nog niet dood gevonden willen worden; zo lelijk nieuwbouw, Vinex en van die semi-randstadpaupers..
Maar ieder zijn meug hoor.
Jij in Made, dus jij moet al helemaal je smoel houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij woont tenminste niet in lelystad.
ik zeur tenminste niet over een bus die om de tien minuten rijdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij in Made, dus jij moet al helemaal je smoel houden.![]()
Pleurt op man meeloper, waarschijnlijk ben je er nog nooit geweest en Made mag blij zijn met een inwonersaantal van een paar duizend, verzuurde boer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zeur tenminste niet over een bus die om de tien minuten rijd.
en Made is nog altijd tien keer beter dan....eh...lelystad....
ik kom overal, zelfs in lelystad en ik kan je verzekeren dat wonen in Made wel een stukje beter is dan lelystad, verwaand ghettokutje. ik heb in ieder geval hier in de omgeving nog nooit iemand horen zeiken over openbaar vervoer dat te vaak reed... het is maar waar je je aan ergert...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Pleurt op man meeloper, waarschijnlijk ben je er nog nooit geweest en Made mag blij zijn met een inwonersaantal van een paar duizend, verzuurde boer.
In Lelystad rijdt het juist te weinig, dat zal je vast zelf ook wel hebben ondervonden in onze voormalige ghetto.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kom overal, zelfs in lelystad en ik kan je verzekeren dat wonen in Made wel een stukje beter is dan lelystad, verwaand ghettokutje. ik heb in ieder geval hier in de omgeving nog nooit iemand horen zeiken over openbaar vervoer dat te vaak reed... het is maar waar je je aan ergert...
ik kwam er goed aan met de treinquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
In Lelystad rijdt het juist te weinig, dat zal je vast zelf ook wel hebben ondervonden in onze voormalige ghetto.
Made is okay, ik heb er een paar maanden stagegelopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
ik kom overal, zelfs in lelystad en ik kan je verzekeren dat wonen in Made wel een stukje beter is dan lelystad, verwaand ghettokutje. ik heb in ieder geval hier in de omgeving nog nooit iemand horen zeiken over openbaar vervoer dat te vaak reed... het is maar waar je je aan ergert...
Nou ja. Deelgemeente? Nee hoor, gewoon zelfstandige gemeente. En metro? 3 haltes van een aftakking van de lijn naar Ommoord/Zevenkamp.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Er rijdt zelfs een metro in Cappelle Aan den IJssel![]()
![]()
!(ja ik weet dat het een deelgemeente is van R'dam maar toch.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |