SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
En dan heb je er helemaal geenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:54 schreef Slikchick het volgende:
Mijn secretaresse zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:43 schreef caradoc het volgende:
"Ik ben weg, laat een bericht achter na de pieptoon"Of "Laat een pieptoon achter na dit bericht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
A die vind ik wel goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn vis moet afzwemmen
Dan is die pieptoon juist wel weer geinig, eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef Dethroned het volgende:
ik bedoel er meer eentje voor in Outlook.
koffiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef L.Denninger het volgende:
Dit is het koffiezetapparaat van Truus, het antwoordapparaat is op dit ogenblik in gesprek..
is dat zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
andersom is makkelijker
moet je trouwens om te beginnen wel iemand z'n juiste emailaddy hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
denk ut
nee... maar t meeladres staat in m'n profielquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef pvv1967 het volgende:
hmmm..heb je mail ontvangen dan?
Ooooh...ha..ik dacht dat je bij de mijne "andersom" makkelijker vond...quote:
laatste poging dan..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
nee... maar t meeladres staat in m'n profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |