Oh ja?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef mr_Brown het volgende:B. Impulz idd
![]()
![]()
![]()
![]()
O-Ren was toen ook mee en HTF ook
![]()
![]()
ik weet het niet meerquote:
goeie line-up altijd toen....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tering, een paar keer naar Impulz geweest oooookZo vlakbij mij
Ik moest nog rijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik weet het niet meerben een paar x naar Impulz gegaan... ik weet niet of HTF ook meewas toen jij er ook was....
en ja.... je was waus ja
met je staart
![]()
![]()
Keer dat wij gingen was er ook ingebroken in de autoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goeie line-up altijd toen....
Tom Harding
LAB4![]()
![]()
typhus.... wat is dat beuken zeg!
Billy Nasty
alleen kut Den Boschautoruit van mijn pa toen ingeslagen.... pokkestuk vanaf Den Bosch tot huis met een deken vastgebonden gereden
![]()
KOUD!!!!!!!!!
![]()
![]()
dan was dat de x zonder HTF, want toen was het mooi weer.... gelukkigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moest nog rijden
Vlgs mij regende het toen een keer pijpenstelen.. en kut asfalt op die snelweg.
we hadden em toen niet op de parkplaats gezet.... en ze hadden toen al die auto's in die straat ingeslagen, maar bij ons gelukkig niks meegenomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Keer dat wij gingen was er ook ingebroken in de autoRadio en kleding weg
whehehehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
De terugweg van een party kan ik me vaak maar moeilijk herrineren
Met gijsje vorig jaar vanaf Sensation Black.. dat ie in slaap was gevallen.. en ik uit stapte was ook leuk
nehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maarreuh... cd gevonden van mazzo dan?
Ok... als ik hem zie liggen neem ik hem meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:09 schreef Sjotime het volgende:
SpongebobGijs dat moet je Spongebob de film kopen... kost maar 5 euro nu ofzo.. Daan is er gek op en ik lach me ook gek
Oh ja joh,.. was het leuk toenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef mr_Brown het volgende:B. Impulz idd
![]()
![]()
![]()
![]()
O-Ren was toen ook mee en HTF ook
![]()
![]()
Whahahahahquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh ja joh,.. was het leuk toen
Goh ! Heftig man
Ga Oblivion pijpen manquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh ja joh,.. was het leuk toen
Goh ! Heftig man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |