Dag, lieverd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Hoe was het bier, om gelijk maar even offtopic te gaan?quote:
Ik heb gevoel alsof ik een stuk uit mijn schedel gezopen heb. Maar het bier was goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe was het bier, om gelijk maar even offtopic te gaan?
Misschien was het iets te goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik heb gevoel alsof ik een stuk uit mijn schedel gezopen heb. Maar het bier was goed.
omgquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
"This wards off spells right here, this is a special leprechaun flute thats been passed down from thousands of years ago by my great great grandfather who was Irish. I just came to help out."!,
!,
!.
En dat vriendinnetje hè. Pfff.quote:
In zo'n cool legerpakje. Whehehehe.quote:
Eén goedendag mijn heer.quote:
Ik denk dat ik álle één colleges vandaag maar eens níet bezoek, guitig boterbloempje.quote:
U heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik álle één colleges vandaag maar eens níet bezoek, guitig boterbloempje.
En dat gaat nooit vervelen.quote:
Dat kan ik beamen.quote:
Puik duo.quote:
"Maar hij is er alleen maar 's naa-haachts."quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef Misstique het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel die boom uitgegraven wordt in de zoektocht naar "the pot of gold".
U zegt het.quote:
Even ter herhaling. Je m'excuse.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
... een stuk uit mijn schedel gezopen ...
Vanwaar deze verontschuldiging?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:24 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Even ter herhaling. Je m'excuse.
Herhaling is niet netjes, zoetgevooisde zomerblom.quote:
Ah. Ik dacht dat het om de gequote tekst ging.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Herhaling is niet netjes, zoetgevooisde zomerblom.
Oh nee, oh nee, daar is geen verontschuldiging tegen bestand.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat het om de gequote tekst ging.
Eens. Daarom leek het me een puik idee hem maar eens omhoog te schoppen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:44 schreef Misstique het volgende:
Dit topic zou al bijna vol moeten zitten! Schandalig deze desinteresse!!
Wellicht slaag jij er wel in.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eens. Daarom leek het me een puik idee hem maar eens omhoog te schoppen.
Ik betwijfel het.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:21 schreef Misstique het volgende:
Alle topics waar Chowi in post zijn immers puikend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |