Ik kan hun teminste nog versieren zonder pedopas.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slechte grap
Ga weg, jonkie![]()
klopt, ik vind het zelf ook vrij sneuquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
Ik betwijfel alleen of ze dat zelf wel leuk vinden. Ik zou er persoonlijk minder blij mee zijn denk ik.
quote:
Ik vind ze een beetje té overdreven. Dat is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
ik vind die Sweet & Sour met "Crawling Back To You" veel leuker dan The Back Dormitory Boys met "As long as you love me".. maar geloof dat ik zowat enige ben
Die Chinezen zijn wel grappig idd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:47 schreef Boomlaars het volgende:
ben ik nou de enige die die back dormitory boys grappiger vind dan pomme & kelly? (die gast die op de achtergrond quake ofzo zit te spelen)
Sweet & Sour aapt die anderen na.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
ik vind die Sweet & Sour met "Crawling Back To You" veel leuker dan The Back Dormitory Boys met "As long as you love me".. maar geloof dat ik zowat enige ben
Waar dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
Je vergeet hun eigen Topic reeks hier te vermelden
Het is gewoon een beetje triest om een slechte cover van het origineel beter te vinden toch...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
Oh zijn hun de enige echte?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef 14.gif het volgende:
Die Back Dormitory Boys zijn de aanstichters van de hele playback hype![]()
wat heeft ze een mooie mondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:30 schreef 14.gif het volgende:
14.gif<<<<avatar
Jepquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh zijn hun de enige echte?
Nee. Ze zijn veel grappiger.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:47 schreef Boomlaars het volgende:
ben ik nou de enige die die back dormitory boys grappiger vind dan pomme & kelly? (die gast die op de achtergrond quake ofzo zit te spelen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |