quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
'Zou mooi zijn als ie nu naar beneden valt en z'n nek breekt, zijn wij er bij geweest.'
Dankje, vriend.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een ouwere vriend die was er bij in Kralingen. Dat is in nederland het eerste festival.
quote:
Ik was er illegaal, tegen de zin van mijn ouders en kan me vooral de sfeer (en die blote tietuh) herinneren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:11 schreef Ole het volgende:!
Kun je er nog iets van herinneren of was je in de love and peace sfeer? [afbeelding]
Dat was me al opgevallen. Je maakt sterk de indruk dat je al dood bent, als je zwelgt in dit soort dingen.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ook een legendarisch festival is Lochem 76.
Was er een bandje dat af had gezegd en Bennie Joling zei ik ga wel optreden dan. Had nog nooit op het podium gestaan en ze speelden de sterren van de hemel. De rest is historie
Als ouwe zak hou ik de muziek nog steeds bij hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen. Je maakt sterk de indruk dat je al dood bent, als je zwelgt in dit soort dingen.
Jij maakt trouwens sterk de indruk eigenlijk jaloers te zijn omdat je veel te jong bent om deze zaken te hebben kunnen meemaken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:23 schreef OllieA het volgende:
Je maakt sterk de indruk dat je al dood bent, als je zwelgt in dit soort dingen.
Hahahahahahahahaha. Als azijnpisser heb je nu jezelf overtroffen. Maar dank je wel voor het compliment.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij maakt trouwens sterk de indruk eigenlijk jaloers te zijn omdat je veel te jong bent om deze zaken te hebben kunnen meemaken.![]()
Graag gedaan. Ga je nu weer lekker naar PUB?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef OllieA het volgende:
Hahahahahahahahaha. Als azijnpisser heb je nu jezelf overtroffen. Maar dank je wel voor het compliment.
Hoezo? Moet iedereen die niet lekker nostalgisch met jullie meelult naar PUB?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ga je nu weer lekker naar PUB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |