tja... ben ik voor volgend jaar ook van plan. Alleen voor een accountant is de verhouding kosten baten nog te schreef. Volgend jaar hoop ik iets meer liquide middelen te hebben en dan is deze rotsooi van de belastingdienst meteen uitbesteed.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Een beetje vent laat die onzin door z'n fanatieke en geslepen accountant regelen![]()
na veel gedoe heb ik de OB formulier in me account gekregen. Hiervoor is wel me account gerest. Nu moet ik ook nog iets van IB invullen.. Maar dat formulier is er ook niequote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:19 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij moet de OB tegenwoordig elektronisch gedaan worden?!!
Dus das een kwestie van inloggen bij de belastingdienst en dan staat daar vanzelf het juiste formulier.
Dat ik het nu wil doen komt alleen maar omdat ik overdag geen tijd heb ervoor, beetje te druk.. Het is gewoon opstaan, werken/computeren, slapen.. (en ja nog iets van 24 uur me vriendin aandacht geven, wat natuurlijk ook meteen me weekend is.)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:20 schreef Doderok het volgende:
Dat je op 30 maart 's nachts zoiets post, dat zou ik nog kunnen begrijpen, maar nu al?
IB is persoonlijk lijkt me... en OB zakelijk... dus kan wel kloppen dat je die niet aantreft als je inlogt op de account waar je de OB op kunt aangeven.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:22 schreef jagermaster het volgende:
[..]
na veel gedoe heb ik de OB formulier in me account gekregen. Hiervoor is wel me account gerest. Nu moet ik ook nog iets van IB invullen.. Maar dat formulier is er ook nie
vorig jaar zat het in het zelfde account. Als ik dat progje van de belastingdienst download krijg ik het volgende:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
IB is persoonlijk lijkt me... en OB zakelijk... dus kan wel kloppen dat je die niet aantreft als je inlogt op de account waar je de OB op kunt aangeven.
Voor de IB zul je dus met je electronische handtekening aangifte moeten doen, of inloggen met je DigiD
tja en het wil dat ik in 2005 een onderneming had. En waar het andere aangifteprogramma te vinden is is mij een raadsel. Dus ik ga er lekker vanuit dat het in het inlog gedeelte van het zakelijk gedeelte zat. Daar zat het vorig jaar ook.quote:U kunt dit programma niet gebruiken als u in 2005 in het buitenland woonde of in 2005 een onderneming had. Downlod dan een ander aangifteprogramma van www.belastingdienst.nl.
ja heb winst uit onderneming. Alleen het staat niet klaar..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:28 schreef dndiek het volgende:
Inkomstenbelasting kan een winstaangifte zijn indien jagermaster een IB-ondernemer is en deze staat wel klaar op zijn persoonlijk domein....
Dat gaat dus niet omdat hij een IB-ondernemer isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:31 schreef Leandra het volgende:
pfffff gewoon www.belastingdienst.nl aangifte 2005 staat zo ongeveer met koeienletters op die pagina.
Aangifte invullen en ondertekenen met je elektronische handtekening of DigiD
zullen we ruilen ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:31 schreef kastanova het volgende:
Ik krijg een dikke 1000 euro terug dit jaar, dus het zijn mijn grote vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |