Heb niet eens een brommercertificaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ga sjiek slippen ?
Dat is een goede tip. Moet ik ze vertellen dat ik de boel tape, of later de bronstige fokkers verrassen als iedereen er al avatars van heeft?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef SHE het volgende:
Huur een busje, rijd ermee door Nederland en ronsel jonge bronstige fokkers , die je uitnodigt in je busje om ze er vervolgens flink van jetje te geven. Tape dit en verspreid het .
Succes verzekerd.
beetje een rip-off!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef SHE het volgende:
Huur een busje, rijd ermee door Nederland en ronsel jonge bronstige fokkers , die je uitnodigt in je busje om ze er vervolgens flink van jetje te geven. Tape dit en verspreid het .
Succes verzekerd.
Totally n00bquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heb niet eens een brommercertificaat.
Natuurlijk vertel je dat niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is een goede tip. Moet ik ze vertellen dat ik de boel tape, of later de bronstige fokkers verrassen als iedereen er al avatars van heeft?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef infra-roodborstje het volgende:
Fok!Fuck.
Ga ergens in NL onder een plaatsnaambordje staan tot je word opgepikt door een fokker die je eens flink te grazen neemt op de achterbank (of bagagedrager) en je vervolgens elders in het land weer dumpt onder een ander plaatsnaam bordje.
upsquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog nooit door een vrouw gedaan
Ik zie 'm voor me! Gaat wel wat oefening vergen denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef Murray het volgende:
Misschien moet je het e.a. combineren?
Naakt op een scooter handig sjeik slippen in het park terwijl je alle omstanders onderschijt en luidkeels Respect van Aretha Franklin zingt?
Zou toch redelijk uniek zijn..
Hoop ik toch...
Dat is allemaal al zo uitgemolken, snap je.quote:
Echt niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
naaktfoto's laten lekken.
Aan wat voor conversatie zit je trouwens te denken? "Goed jongens, we gaan dus nu rectaal vreemde voorwerpen inbrengen." *haalt FOKSTOK te voorschijn* "Wie eerst?"quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef SHE het volgende:
het mooiste is wel als je ze kunt overhalen tot vreemde spelletjes, bij voorkeur spelletjes die te maken hebben met het rectaal inbrengen van vreemde voorwerpen.
Zorg wel dat je een camera-vrouw erbij hebt...zodat je vooral het gezicht en de conversatie vooraf goed vastlegt.
Dan op z'n allerminst de verkoolde stok.. die was mooierquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Aan wat voor conversatie zit je trouwens te denken? "Goed jongens, we gaan dus nu rectaal vreemde voorwerpen inbrengen." *haalt FOKSTOK te voorschijn* "Wie eerst?"
Geeft ook een veel leuker effect in de toiletpot naderhand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Dan op z'n allerminst de verkoolde stok.. die was mooier![]()
houtskool-letterschijten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geeft ook een veel leuker effect in de toiletpot naderhand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |