Heb niet eens een brommercertificaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ga sjiek slippen ?
Dat is een goede tip. Moet ik ze vertellen dat ik de boel tape, of later de bronstige fokkers verrassen als iedereen er al avatars van heeft?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef SHE het volgende:
Huur een busje, rijd ermee door Nederland en ronsel jonge bronstige fokkers , die je uitnodigt in je busje om ze er vervolgens flink van jetje te geven. Tape dit en verspreid het .
Succes verzekerd.
beetje een rip-off!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef SHE het volgende:
Huur een busje, rijd ermee door Nederland en ronsel jonge bronstige fokkers , die je uitnodigt in je busje om ze er vervolgens flink van jetje te geven. Tape dit en verspreid het .
Succes verzekerd.
Totally n00bquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Heb niet eens een brommercertificaat.
Natuurlijk vertel je dat niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is een goede tip. Moet ik ze vertellen dat ik de boel tape, of later de bronstige fokkers verrassen als iedereen er al avatars van heeft?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:30 schreef infra-roodborstje het volgende:
Fok!Fuck.
Ga ergens in NL onder een plaatsnaambordje staan tot je word opgepikt door een fokker die je eens flink te grazen neemt op de achterbank (of bagagedrager) en je vervolgens elders in het land weer dumpt onder een ander plaatsnaam bordje.
upsquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog nooit door een vrouw gedaan
Ik zie 'm voor me! Gaat wel wat oefening vergen denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef Murray het volgende:
Misschien moet je het e.a. combineren?
Naakt op een scooter handig sjeik slippen in het park terwijl je alle omstanders onderschijt en luidkeels Respect van Aretha Franklin zingt?
Zou toch redelijk uniek zijn..
Hoop ik toch...
Dat is allemaal al zo uitgemolken, snap je.quote:
Echt niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
naaktfoto's laten lekken.
Aan wat voor conversatie zit je trouwens te denken? "Goed jongens, we gaan dus nu rectaal vreemde voorwerpen inbrengen." *haalt FOKSTOK te voorschijn* "Wie eerst?"quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef SHE het volgende:
het mooiste is wel als je ze kunt overhalen tot vreemde spelletjes, bij voorkeur spelletjes die te maken hebben met het rectaal inbrengen van vreemde voorwerpen.
Zorg wel dat je een camera-vrouw erbij hebt...zodat je vooral het gezicht en de conversatie vooraf goed vastlegt.
Dan op z'n allerminst de verkoolde stok.. die was mooierquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Aan wat voor conversatie zit je trouwens te denken? "Goed jongens, we gaan dus nu rectaal vreemde voorwerpen inbrengen." *haalt FOKSTOK te voorschijn* "Wie eerst?"
Geeft ook een veel leuker effect in de toiletpot naderhand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Dan op z'n allerminst de verkoolde stok.. die was mooier![]()
houtskool-letterschijten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geeft ook een veel leuker effect in de toiletpot naderhand.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
houtskool-letterschijten?
film het en je hebt je hype.
ik ben dol op zulke creatieve processen![]()
je kan het ook niet filmen .. maar dan blijft het een hype voor de huiselijke kringen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Alles kan eigenlijk wel, als je het maar filmt. Moet je alleen nog wel weten hoe het te promoten, wil het aanslaan.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet wat
Smeer pindakaas op je pruim en laat de hond het eraf likkenEn uiteraard moetje een filmpje maken
Succes gegarandeerd
*bange smiley die ik niet kan vinden*quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:49 schreef infra-roodborstje het volgende:
we starten een topic hier op fok en alles word live op je buik getatoeëerd..
na 25 post gaan we verder op je rug, benen enzovoorts.
Nounou, zo praat je niet over je zus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn ouders hebben wel een teefje dat gek is op pindakaas, lesbische animal sex.
Doe doe doe, je word beroemd over het ganse wereld.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders hebben wel een teefje dat gek is op pindakaas, lesbische animal sex.
[..]
*bange smiley die ik niet kan vinden*
AAAHH!
Dat tweede is dan wel weer een beetje niet de manier waarop ik bekend wil staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doe doe doe, je word beroemd over het ganse wereld.
En er heeft een hond aan je pruim gelikt
Een echt tapijt? Toch wel 3 weken denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
Nu heb ik 'm.
Scheer usericons op verzoek uit je grazige veldje. (ook wel bekend als de Duitse driehoek)
Ivm de haalbaarheid moet ik wel even weten hoelang een vers tapijt gemiddeld op zich laat wachten![]()
Okayquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef tonks het volgende:
Zou ik je op mijn Okay lijstje zetten? ben je meteen beroemd.
Vooral een uitdaging met animated icons.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
Nu heb ik 'm.
Scheer usericons op verzoek uit je grazige veldje. (ook wel bekend als de Duitse driehoek)
Ivm de haalbaarheid moet ik wel even weten hoelang een vers tapijt gemiddeld op zich laat wachten![]()
nouja dat maakt de eer toch wel des te groter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een echt tapijt? Toch wel 3 weken denk ik.
Dat heeft bij PDL ook geholpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef tonks het volgende:
Zou ik je op mijn Okay lijstje zetten? ben je meteen beroemd.
pr0n n00bquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef SHE het volgende:
Nee hoor, het is nog nooit door een vrouw gedaan
Verf erop lijkt me ook wel heel ver gaan. Een vogeltje vind ik sowieso leuk! Goed plan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
nouja dat maakt de eer toch wel des te groter.
het zou een soort lijst der lijste vormen. met om de 3 weken 1 nieuwe user.
Aangezien het mijn geweldige idee was zou ik snel naar boven rennen en er alvast een jolig vogeltje uit te scheren.
O en ondanks dat het een roodborstje is, zou ik het graag zien zonder rood![]()
ah! de kuisheidsgordelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef Leandra het volgende:
Als t dan toch alles met FOK! te maken moet hebben, dan moet t ook een uitdaging worden waar Fok!kers wat mee kunnen...
Dus: een wedstrijd wie deze sjieke slip met slotje t snelst los kan krijgen oid.
[afbeelding]
Da's niet zo moeilijk, de sleutel zit er gewoon in!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef Leandra het volgende:
Als t dan toch alles met FOK! te maken moet hebben, dan moet t ook een uitdaging worden waar Fok!kers wat mee kunnen...
Dus: een wedstrijd wie deze sjieke slip met slotje t snelst los kan krijgen oid.
[afbeelding]
nee. die sleutel verstoppen we bij een plaatsnaambordje...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, de sleutel zit er gewoon in!
Oh is dit voor de Fok!Fuck.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
nee. die sleutel verstoppen we bij een plaatsnaambordje...
kan ik wakker blijven voor de foto's of moet het eerst 3 weken groeien?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Verf erop lijkt me ook wel heel ver gaan. Een vogeltje vind ik sowieso leuk! Goed plan.
zeg we zijn creatief bezig... ik probeer wat te combinerenquote:
rapid share...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Je kunt ook proberen een betere Tututu dan mij te maken, probeer dit goffedomme maar eens te verslaan !
http://rapidshare.de/files/16211911/lollers.wav.html
Got to disappoint you...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:04 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
kan ik wakker blijven voor de foto's of moet het eerst 3 weken groeien?![]()
Wees blij dat je mijn kristal heldere stem mag horen :/quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
rapid share...
17 sec wachten vin ik niet rapid![]()
Probeer het eens, tis niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Got to disappoint you...
En Maikuuuuuul hoe kan ik dat nou ooit nadoen.
als ik morgen naar buiten kijk, naar het frisse ochtendchloren zal jouw tuu-tuu-hijg-tutuut het eerste zijn waar ik aan denk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn kristal heldere stem mag horen :/
Zwegel !
Ga ik wel ander keertje mee bezig, maar ik wil juist eigenlijk niet proberen iemand anders na te doen of te evenaren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Probeer het eens, tis niet zo moeilijk hoor
nee je moet voor iets geheel unieks gaan..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ga ik wel ander keertje mee bezig, maar ik wil juist eigenlijk niet proberen iemand anders na te doen of te evenaren.
"nog niet machien" zou een leuke reactie zijn. daarom ontneem ik je de mogelijkheid alvastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
nee je moet voor iets geheel unieks gaan..
niet je klit op je bureau vast.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
niet je klit op je bureau vast.
Met naaktfoto's erin hé, niet emo.gif's.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://fok.phserver.net/p-etr-a.rar
De enige echte
Maar je downloade het welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met naaktfoto's erin hé, niet emo.gif's.![]()
Die wandelende annorexia nervosa verslaat Pomme en Kelly toch niet!!!11quote:
Nee dat moet ook niet, maar hij wordt wel een hype, in een ietwat andere categoryquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:51 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Die wandelende annorexia nervosa verslaat Pomme en Kelly toch niet!!!11![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |