Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Woei goeie serie dit
Had wel stukjes ervan gezien bji commercials maar eigenlijk nooit gekeken. Vanavond wel gekeken en moet zeggen dat het erg goed was. Heb er ook goeie verhalen over gehoord dus ik denk dat ik maar ga kijken of ik aflevering 1 t/m 3 nog ff ergens kan fixen

Daar kijk ik niet naar.. bang om ook alles in te moeten halen.. lijkt me ook wel een leuke serie namelijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.

Er is morgen een herhalingquote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
kk video hij heb alf 4 niet opgenomen

inderdaad, begint langzaam wel storend te worden.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En al die mensen die lopen te zeiken over afleveringen die nog niet op TV zijn geweest, kanker op met dat gezeik en ga naar het USA Topic ofzo

Of van uur tot uur.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken.
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.
Veel te leuk om, niets wetende van te voren, van week tot week te bekijken.
voordeel van video is dat je de reclames lekker kunt doorspoelen.

Of je kijkt m van tevoren en dan hoef je m niet per se meer te zien op tv (inclusief reclamequote:Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Video van vanavond weer bekeken.
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.
Veel te leuk om, niets wetende van te voren, van week tot week te bekijken.
voordeel van video is dat je de reclames lekker kunt doorspoelen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vond het verbazingwekkend dat het verlicht was. Erg handig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wist michael wel wat er achter die muren in zijn cel zat? Hij keek zo verbaasd. . .

Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch een geweldige serie. Iemand wilde voor mij de komende afleveringen downloaden, maar dat wil ik helemaal niet. Zo'n uurtje per week is te leuk om naar uit te kijken. Overdaad schaadt al snel bij mij.

Vast wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.
Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!

Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.
Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!

Jaja...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef Augustina het volgende:
Ik heb niet eens een downloadprogramma op mn computer staan. Ik moet dus braaf elke week gaan kijken.![]()

Ja, dat ga ik dan ook doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.

haha, nee 't zou in iedergeval niet lukkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nu de afl t/m 12 op mijn PC staan, ik denk niet dat ik het ga vol houden om niet verder te gaan kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |