abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36724756
Woei goeie serie dit

Had wel stukjes ervan gezien bji commercials maar eigenlijk nooit gekeken. Vanavond wel gekeken en moet zeggen dat het erg goed was. Heb er ook goeie verhalen over gehoord dus ik denk dat ik maar ga kijken of ik aflevering 1 t/m 3 nog ff ergens kan fixen
Signature
pi_36724818
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Woei goeie serie dit

Had wel stukjes ervan gezien bji commercials maar eigenlijk nooit gekeken. Vanavond wel gekeken en moet zeggen dat het erg goed was. Heb er ook goeie verhalen over gehoord dus ik denk dat ik maar ga kijken of ik aflevering 1 t/m 3 nog ff ergens kan fixen
Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.
pi_36725372
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Dat heb ik met 24. Goeie recensies enzo. En nu drie seizoenen te downloaden.
Daar kijk ik niet naar.. bang om ook alles in te moeten halen.. lijkt me ook wel een leuke serie namelijk
Signature
pi_36725466
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
kk video hij heb alf 4 niet opgenomen
Er is morgen een herhaling
stel dan wel goed je video in
pi_36727613
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En al die mensen die lopen te zeiken over afleveringen die nog niet op TV zijn geweest, kanker op met dat gezeik en ga naar het USA Topic ofzo
inderdaad, begint langzaam wel storend te worden.
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:20:56 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36727863
Video van vanavond weer bekeken.
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.
Veel te leuk om, niets wetende van te voren, van week tot week te bekijken.

voordeel van video is dat je de reclames lekker kunt doorspoelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36727875
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
Dit is nou juist een serie die je niet helemaal van te voren wilt zien op DVD of wilt weten via spoilers.

Of van uur tot uur.
  vrijdag 7 april 2006 @ 07:51:15 #183
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_36729234
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:20 schreef golfer het volgende:

Of je kijkt m van tevoren en dan hoef je m niet per se meer te zien op tv (inclusief reclame ). Tis wel jammer dat ie nog steeds niet helemaal is uitgezonden, want nu kan ik het einde alsnog niet weten
Maar toch niet helemaal.
pi_36730483
Weer leuke aflevering. Alleen die nachtmerrie van Lincoln vond ik behoorlijk afgezaagd effectbejag.

Maar goed, leuke aflevering. Wel jammer dat die celmaat Hayfield (?) uit de cel is. Ik heb in een deuk gelegen om die mafkees.
pi_36732166
Die nachtmerrie was inderdaad wat voorstelbaar. Verder wel echt een hele toffe aflevering vond ik.

Spoiler voor mensen die aflevering 4 nog niet gezien hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:43:20 #186
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36732182
haha dat was idd grappig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:43:59 #187
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_36732196
Wist michael wel wat er achter die muren in zijn cel zat? Hij keek zo verbaasd. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_36732622
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
Wist michael wel wat er achter die muren in zijn cel zat? Hij keek zo verbaasd. . .
Ik vond het verbazingwekkend dat het verlicht was. Erg handig.
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:07:10 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36732708
Wat is het toch een geweldige serie. Iemand wilde voor mij de komende afleveringen downloaden, maar dat wil ik helemaal niet. Zo'n uurtje per week is te leuk om naar uit te kijken. Overdaad schaadt al snel bij mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36732894
Jup idd ik ga het zeker elke week kijken nu, maar moet alleen aflevering 1 t/m 3 nog even ergens zien te fixen
Signature
pi_36732922
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch een geweldige serie. Iemand wilde voor mij de komende afleveringen downloaden, maar dat wil ik helemaal niet. Zo'n uurtje per week is te leuk om naar uit te kijken. Overdaad schaadt al snel bij mij.
Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.

Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
pi_36732973
Ligt het nou aan mij...of wordt die gast met de tattoos met de week bruiner?
pi_36733679
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, Copycat. Een van de weinige tv-series waar ik voor ga zitten.

Alhoewel ik het wel verleidelijk vind om alles al te gaan zien. Maar ik hou me in.
Waar ik trouwens over na dacht: er zijn iets van 22/23 afleveringen. Dat is ongeveer een half jaar. Ze zullen toch niet een hele tijd stoppen met uitzendingen tijdens de zomerbreak? Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
Vast wel. Ik neem het zekere voor het onzekere, ik download wel, deze serie zal nooit irritant worden. En het is zo makkelijk dat je even een pause kan nemen als je dat zelf wil enzo.
pi_36734161
Ik heb niet eens een downloadprogramma op mn computer staan. Ik moet dus braaf elke week gaan kijken.
pi_36734171
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Augustina het volgende:

[..]

Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.
pi_36734579
Super spannende serie idd!!!

Echt helemaal verslavend, ik vind het steeds jammer dat je weer een week moet wachten op het vervolg hehe...
Spannend om te zien hoe er elke keer weer 'hindernissen' in de plannen ontstaan en hoe hij het nu weer gaat oplossen... en die geheimagenten grrrrr
The secret of getting ahead is getting started
pi_36735570
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef Augustina het volgende:
Ik heb niet eens een downloadprogramma op mn computer staan. Ik moet dus braaf elke week gaan kijken.
Jaja...

Idd.. ben benieuwd hoe hij het nu op gaat lossen
Signature
pi_36736770
Ik heb nu de afl t/m 12 op mijn PC staan, ik denk niet dat ik het ga vol houden om niet verder te gaan kijken .
pi_36737971
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Agree. Ik doe ook lekker gewoon elke week kijken. Maar ik hoop inderdaad niet dat het straks tijdelijk pauzeert, want dan ga ik de afleveringen toch echt downloaden.
Ja, dat ga ik dan ook doen Met Lost heb ik dat ook netjes volgehouden, totdat de zomerstop kwam
pi_36742671
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb nu de afl t/m 12 op mijn PC staan, ik denk niet dat ik het ga vol houden om niet verder te gaan kijken .
haha, nee 't zou in iedergeval niet lukken

Wentworth Miller hebben ze goed gecast voor de hoofdrol trouwens
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')