Er komt wel een 2de seizoenquote:Op zondag 2 april 2006 18:06 schreef Xurk het volgende:
22 toch? Klopt!
En er komt toch geen tweede seizoen? Klopt niet
Als we iets willen weten, kijken we zelf wel. Ik ga nu aflevering 11 kijken.quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jullie willen vanalles wetenm natuurlijk, maar het enige wat ik vertel is dat het alleen maar TOFFER wordt.
nee, niet echt, ik zie het allemaal zelf wel de komende tijd als het op tv komt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef GoldenEyedDarkness het volgende:
Jullie willen vanalles weten natuurlijk, maar het enige wat ik vertel is dat het alleen maar TOFFER wordt.
Oh, ik dacht anders te hebben gelezenquote:
er valt vast wel wat te verzinnen denk ik, uitstel van executie ofzo. persoonlijk vind ik het wel jammer dat het weer langer moet duren, sommige series moeten gewoon niet te lang duren, maar ja als het een kijkcijfer succes is dan zal dat wel een reden zijn om er meer uit te halen.quote:Op maandag 3 april 2006 01:26 schreef Xurk het volgende:
Oh, ik dacht anders te hebben gelezenMaar dat 2de seizoen, hoe willen ze dat doen dan?
Gaan ze dan in een ander gevangenis een Prison Break forceren ofzo?
Als ze namelijk na 22 afleveringen nog steeds niet uit de gevangenis zijn ontsnapt, dan is het best stom [aangezien Lincoln nu al maar een maand verwijderd is van zijn doodstraf].
och, 11 al... dan ben ik nog niet zo ver met aflevering 8 die ik nu ga kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 19:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Als we iets willen weten, kijken we zelf wel. Ik ga nu aflevering 11 kijken.
Snel beginnen met kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
druk weekend moet aflevering 3 nog zien
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Wil iedereen even ophouden met het zeggen hoe vet of niet het wordt over 10 afleveringen?..
De personages doen me op zich ook wel redelijk aan OZ denken, maar wat OZ zo gewelidg maakte was hun unieke concept: Em Cityquote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
erg vette serie, en ik heb ook Oz gekeken vroeger, waar dit me ook aan doet denken ja
Nee, vind ik niet. Niveau blijft hoog.quote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef Haiduc het volgende:
Kheb de eerste 15 nu gezien. Ech onwijs gave serie, alleen wordt ie naar 't einde toe iets minder (maar nog steeds gigantisch gaaf)
Hij wordt juist steeds ergerquote:Op maandag 3 april 2006 19:29 schreef Haiduc het volgende:
Kheb de eerste 15 nu gezien. Ech onwijs gave serie, alleen wordt ie naar 't einde toe iets minder (maar nog steeds gigantisch gaaf)
Gewoon vrijdag afl. 3+4 kijken, anders snap je er niks meer vanquote:Op woensdag 5 april 2006 18:33 schreef Xrenity het volgende:
Coole serie
Maar hoe zit het nou? Morgen ep 4?
Want ik heb alleen 1+2 in die herhaling gezienDenk dat ik maar op vrijdag wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |