Meen je dat nou ? Ik zie het niet echt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef Xurk het volgende:
Je bedoelt de advocate? Die heeft zó een leuke uitstraling![]()
Vandaag herhaling van aflevering 1+ 2 op rtl 7quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef du_ke het volgende:
Leuke serie al gaat het wel wat langzaam allemaal het is ook wat een hele reeks vullen met 1 ontsnapping.
Dat betekend 'nieuweling' in de gevangenis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
waarom wordt hij ' Fish' genoemd?
Nog nooit The Shawshank Redemption gezien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:27 schreef Augustina het volgende:
Wordt in aflevering 1 uitgelegd waarom hij 'Fish' genoemd wordt? Zo ja, waarom wordt hij ' Fish' genoemd?
Twee keer, maar dat herinner ik me niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog nooit The Shawshank Redemption gezien?
euhh, neequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
fish word ook constant vertaalt met "groentje".
nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
Ik ben afgehaakt toen er ineens een neger door de gevangenis vloogquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
Ik ben ook een hele tijd Oz aanhanger geweest, nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
OZquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef Undergod het volgende:
Ik ben ook een hele tijd Oz aanhanger geweest, nog meer ex-Oz liefhebbers miss hier?
Dan heb je heel wat gemist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt toen er ineens een neger door de gevangenis vloog![]()
(de eerste aflevering dus)
Dat is het wel vind ik.quote:Op zondag 2 april 2006 15:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
OZ
Eén van mijn favoriete series aller tijden, heb zelfs heel de serie op DVD
Ik ben in eerste instantie ook Prison Break gaan kijken, om te zien of het net zo goed was als OZ
20 als ik het goed heb.quote:Op zondag 2 april 2006 17:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen 1 heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |