Snel downloaden, zeg ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik baal er zo van dat ik de eerste twee afleveringen niet heb gezien.
Ik zit er over te denken om ze nu even te downloaden en vanavond verder gaan met de 3e aflevering.
Om ook een sociaal wenselijk antwoord te geven en niet meteen over downloaden te beginnen: Morgenavond worden deel 1 en 2 herhaald op RTL7quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik baal er zo van dat ik de eerste twee afleveringen niet heb gezien.
Ik zit er over te denken om ze nu even te downloaden en vanavond verder gaan met de 3e aflevering.
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Om ook een sociaal wenselijk antwoord te geven en niet meteen over downloaden te beginnen: Morgenavond worden deel 1 en 2 herhaald op RTL7
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijken..
![]()
Dan neem je het vanavond toch op? Kun je morgen een Prison Break filmavond houdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Maar dan kijkt hij vanavond aflevering 3 om vervolgens morgen aflevering 1+2 te kijken..
![]()
Is ook een ideequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan neem je het vanavond toch op? Kun je morgen een Prison Break filmavond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, crappie bussines daarsO, maar Scofieldd verzint er vast iets opquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Christibel het volgende:
" It means, I don't sleep at all!! " Hoe doe je dat???
Het contact tussen de twee broers gaat wel erg soepeltjes, maar heb verder geen problemen met het zgn gebrek aan realisme.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef KansloosForEver het volgende:
Er gebeuren te veel dingen die niet echt kunnen gebeuren en dat maakt de serie gelijk minder realistisch, en voor mij dus ook minder leuk om na te kijken
ja ok, daar moet je gewoon van houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het contact tussen de twee broers gaat wel erg soepeltjes, maar heb verder geen problemen met het zgn gebrek aan realisme.
Ik ook!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Copycat het volgende:
Kan ik aflevering 1 met terugwerkende kracht toch nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |