Dat luik dat scheef zat? Waar ze nog twee keer op inzoomden?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Jasza het volgende:
Hoe kwam die gozer nou weer in die kamer
via dat rooster waar die nog naar keek omdat het scheef stond.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Jasza het volgende:
Hoe kwam die gozer nou weer in die kamer
Ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
via dat rooster waar die nog naar keek omdat het scheef stond.
Maar was dit nou ep5?
Ik wacht ook lekker weer een weekje af.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Goeie aflevering weer! Ik wil die preview van de volgende keer nog helemaal niet zien.
Nou en anders ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Hij was weer goed, heb wel een paar keer met gekromde tenen op de bank gezeten![]()
![]()
Inderdaad. Anders weet ik dat ik ook meteen 7 en verder ga downloaden en dan na het paasontbijt niets meer van me laat horen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Gewoon lekker een weekje wachten joh, is leuk
Dat is voor de Rtl5 kijker op donderdag nog niet bekendquote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alleen vraag ik me af wie die geheime vrouw is, de opdrachtgever, aan de phone, dat snap ik ff niet.... is zij al bekend?
Iemand al enig idee na deze paar afleveringen hoe dat zit? (wat je dus zou moeten weten als je alleen deze afleveringen hebt gezien)
Ik heb alles gezien vanaf afl 2 en ik heb persoonlijk geen idee.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alleen vraag ik me af wie die geheime vrouw is, de opdrachtgever, aan de phone, dat snap ik ff niet.... is zij al bekend?
Iemand al enig idee na deze paar afleveringen hoe dat zit? (wat je dus zou moeten weten als je alleen deze afleveringen hebt gezien)
hm, maar er zijn dus nog geen aanwijzingen geweest, die ik over het hoofd heb gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 23:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is voor de Rtl5 kijker op donderdag nog niet bekend...geduld is een schone zaak
..
Ik ga de dvd`s maar aanschaffen ga dit geen weken vol houden om te w8ten.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het wordt echt iedere week spannender, damn.
Beste serie sinds ......ever [afbeelding]
Volgende week wordt het een complete chaos[afbeelding]... yes!!
[afbeelding]
Dat bewijsmateriaal gaan ze dus echt nooit meer krijgen, lijkt het wel. Er blijft niks (of niemand) meer overIk ben benieuwd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien vanaf afl 2 en ik heb persoonlijk geen idee.
Het blijft me trouwens verbazen hoeveel vrijheid die gasten hebben![]()
Net ook laatste stuk van Escape from Alcatraz gezien, godsgruwelijke film![]()
Clint Eastwood mijn held![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |