das toch anders want ho impliceert dat je het nog zou kunnen stoppen, wat dan toch niet meer luktquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef thefunny het volgende:
Mensen die 'au' zeggen als ze pijn hebben....net of DAT iets voorkomt.
van 'the gods must be crazy'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal: Oioi
En nee das geen grap.
Oeeeeeeh zeg ik ook soms, maar Oh gebruik ik het vaakste
Daar gaat je mannelijkheid.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal: Oioi
En nee das geen grap.
Oeeeeeeh zeg ik ook soms, maar Oh gebruik ik het vaakste
Ik zeg het wel met een diepe stem, die kunnen vrouwen niet nadoenquote:
nou ik had liever dat mensen dat zeiden, dat is tenmisnte van toepassing op zo'n momentquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef descendent1 het volgende:
Ps: Ik zeg meestal heel iets anders wanneer ik iets omgooi enzo; maar om geen woedende orthodox christelijke meute met brandende fakkels; pek, veren en dergelijke voor mijn deur te krijgen zeg ik dat maar niet hier...![]()
Omdat ze dat met gebarentaal uitdrukken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:45 schreef EnderOnline het volgende:
Hoe kun je nou weten dat die mensen ook ho zeggen als ze alleen in de auto zitten? dat vraag ik me dan af!
Moet je dat zeggen ipv 'ho'quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:04 schreef thefunny het volgende:
Ho is eigenlijk het woord voor "Ik wil eigenlijk niet dat dit gebeurt".
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
Niet verstandig om dit te zeggen in Engelstalige landen. Werd er nog wel eens vreemd op aangekeken.
Ja, vooral in de bus enzo. Loop je de bus door, stoot je iemand aan per ongeluk. Zeg je "ho!", kijken ze je raar aan. Loop je verder, stoot je weer iemand aan omdat die buschauffeur zin had in een ongecontroleerde bocht naar rechts, komt er weer een "ho" uit. Heel die bus snapt niks van jequote:
weerzinwekkendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef gaai het volgende:
[schaamteloosheidsmodus]
Ik zeg altijd 'oepsie'![]()
[/schaamteloosheidsmodus]
dat is gayquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef gaai het volgende:
[schaamteloosheidsmodus]
Ik zeg altijd 'oepsie'![]()
[/schaamteloosheidsmodus]
Kan ik compleet begrijpen.....heus.......als ik het een ander zou horen zeggen........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
weerzinwekkend
dan zou ik toch moeite moeten niet te gaan kotsen...
dus daarom heb je kinderen gekregen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Kan ik compleet begrijpen.....heus.......als ik het een ander zou horen zeggen........écht....
ik ben, however, een klein mokkel met meestal een kind bij d'r....ik kom er mee weg![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus daarom heb je kinderen gekregen...![]()
ah dacht ff dat je n man was. ok niks gezegdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef gaai het volgende:
[..]
ik ben, however, een klein mokkel met meestal een kind bij d'r....ik kom er mee weg![]()
ja ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd.
Ik zeg het trouwens ook altijd hoor als er iets mis gaat, automatisme enzo
ik wilde er al niet over beginnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
én voor de speeltuin.....maar dat spreekt voor zich
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef Magistic het volgende:
Hoeveel Nederlanders zullen in Amerika klappen hebben gekregen omdat je bijna tegen de vriendin van een grote neger aanliep en zei: "Ho!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |