Klinkt me erg bekend in de oren!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
Vandaag was het wel apart. Erg toevallig allemaal...
Hoorde vandaag meermalen op diverse plaatsen een nummertje, wat voor mij heel speciaal is (tussen mij en goed evriend die er helaas niet meer is). Op de sterfdag van die persoon.
Voor vandaag had ik het al een tijdje niet meer gehoord.
Als ik afklop, moet het wel ongelakt hout zijn:P Anders gaat er nog altijd iets mis... Bij mij wel in ieder geval... En zoveel ongelakt hout heb ik nou niet altijd bij de hand ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
Daarom klop ik ook altijd af als ik dat zeg![]()
![]()
Die zie je nog best wel eens rijden hoor, vooral in Amsterdam zie ik ze best veel. Zijn ruige auto's btw, als ik ooit nog rijk word haal ik er zo 1 met hendig sjieke velgen en hydrolics ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:blablaCX
En van wie was het nou de moederquote:Op zondag 9 april 2006 20:08 schreef Razor21 het volgende:
Ik vorig jaar nog...ik wilde een vage kennis bellen met mijn mobiel..bel ik per ongeluk een MILF die in mijn telefoon stond (wist ik dus niet meer).
En ik zeg is A. daar? Nee je spreek met S ik ken geen A..dus ik slap ouwehoeren met haar door de phone had een slok op...en 20 min. zat ik op de bank bij haar bier te drinken en de volgende dag werd ik wakker naast haar..![]()
Dus als ik nooit het idee had gehad om A te bellen had ik nooit zo'n leuke tijd gehad met S.![]()
Maar dat is toch geen toevalligheid?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ging vrijdag, één dag voor Reve's overlijden naar de bibliotheek om 2 boeken van Gerard Reve te halen, ik was me totaal onbewust van het feit dat Reve de volgende dag zou sterven. De Gerard Reve boeken waren er toen nog in overvloed. Zaterdag overleed hij. En maandag keek ik eens op de website van de plaatselijke bibliotheek en ja, alle boeken van Reve waren weg of in reservering. Maf toch.
Voor mij wel of wil je échte toevalligheden? , maar die maak ik niet zo vaak mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen toevalligheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |