abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:47:21 #101
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_36445477
BIj Meander Medisch Centrum in Amersfoort hadden ze iemand 2 weken eerder opgenomen met de zelfde klacht en die jongen had precies dezelfde naam en geboortedatum als ik. Hij woonde alleen in Soest, maar das ook maar 10 km hier vandaan.

Dat vind ik eigenlijk wel toevallig.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:05:59 #103
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36447803
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef Eveli het volgende:
Twee Dennissen vader van twee Sofies

Dit is pas 'toeval'.
Echt mooi is dat, geweldig.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_36449549
Ik heb wel eens dezelfde ketting gekocht als mijn zusje in dezelfde week, zij in Amsterdam en ik in Den Haag. Kom ik thuis bij mijn ouders met die nieuwe ketting om, haalt mijn zusje haar ketting uit het zakje

Verder luister ik vaak naar mp3tjes die ik al eeuwen niet heb gehoord op de radio (een 90's liedje ofzo) en prompt daarna wel op de radio hoor. Alsof er iemand aan het afluisteren is en de nummers doorgeeft aan de radiozender.

En mijn vriend en ik zijn ook af en toe telepatisch. Dan ga je bijvoorbeeld naar de supermarkt met een bepaalde maaltijd in gedachten, komt de ander al aanzetten met de benodigde ingredienten. Ik weet eigenlijk niet of dit onder de noemer toeval valt. Misschien is het wel zo dat je als je lang met iemand samenbent dat je een beetje hetzelfde denkpatroon gaat vertonen. Soort van great minds think alike principe.
pi_36476403
Ik heb wel vaak dat ik en mijn broer precies hetzelfde denken of willen doen op hetzelfde moment.
Ik weet niet of dat iets met ons tweeling-zijn te maken heeft, waarschijnlijk niet..
  Moderator woensdag 29 maart 2006 @ 22:08:46 #106
18653 crew  D.
pi_36476536
Ik kwam laatst iemand tegen die ik al meer dan een jaar niet meer had gezien.
Het toeval wil dat hij mij ook tegenkwam, en hij mij ook al meer dan een jaar niet meer had gezien
pi_36490085
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36490197
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die ik al meer dan een jaar niet meer had gezien.
Het toeval wil dat hij mij ook tegenkwam, en hij mij ook al meer dan een jaar niet meer had gezien
pi_36490294
Dat ik 's ochtends iemand zag fietsen die me deed denken aan een persoon die ik al lang niet gezien had, en die persoon kom ik vervolgens dezelfde dag nog tegen. Heb ik wel vaker, best vaag
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:26:18 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_36490380
Ik was een keer bij een vriendje logeren toen ik een jaar of 13 was... en we zaten oude platen van zn vader te beluisteren.

1 van die platen vond ik zo cool klinken dat ik dat ook wilde hebben.. dus op een bandje gekopieerd. En, werd er bij verteld.. deze plaat heeft de langste drum solo allertijden.. en ik moet zeggen, deze klonk ook lang.
Maar goed.. jaren later.. bandje allang kwijt, vriend uit het oog verloren.. en ik wilde die plaat weer horen. Geen idee hoe de band heette, of hoe het nummer heette.. dus ik begon aan een zoektocht naar een plaat zonder naam en zonder band.. ik kon zelfs het nummer niet neurien.
Ik besloot toch eens een platenzaak in te lopen, en te vragen naar "de plaat met de langste drum solo allertijden" Ik dacht geen kans te maken..

Zegt die knakker tegen mij "Oh je bedoelt In-A-Gadda-Da-Vida van Iron Butterfly, ze hebben heel wat jaren geleden dat nummer op een LP gezet, en die is nu net deze week op cd uitgekomen...."

Je begrijpt dat ik die cd heb meegenomen
The truth was in here.
pi_36491427
Mijn vader komt op vakantie altijd patienten tegen. Waar hij ook heengaat, vaste prik!
Twee jaar geleden gingen we met de hele familie naar Afrika ergens in november. Op een gegeven moment staan we in de Sahara, en zegt mijn vader: "Goede patient, die mij hier nog vindt". Vijf minuten later horen we achter ons: "Dag dokter! Wat doet u hier!"
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_36491480
Tof topic, er schiet me vast nog wel wat te binnen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_36491683
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Thisbe het volgende:
Mijn vader komt op vakantie altijd patienten tegen. Waar hij ook heengaat, vaste prik!
Twee jaar geleden gingen we met de hele familie naar Afrika ergens in november. Op een gegeven moment staan we in de Sahara, en zegt mijn vader: "Goede patient, die mij hier nog vindt". Vijf minuten later horen we achter ons: "Dag dokter! Wat doet u hier!"
Dat is wel freaky zeg , is het hem al een keer gelukt op vakantie te gaan zonder een patient tegen te komen?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_36492371
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef Eveli het volgende:
Twee Dennissen vader van twee Sofies

Dit is pas 'toeval'.
Zo'n soort verhaal ook eens bij Wonderen Bestaan gezien... over 2 vrouwen die op dezelfde dag geboren waren.. dezelfde naam... dezelfde naam van vriend.... in zelfde jaren in een zelfde land in ZUid-America hebben gewoond enz enz enz... zonder dat van elkaar te weten dus (pas achteraf)

Wat het WEL is weet ik niet, maar dat is geen toeval meer natuurlijk...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36516604
Dhaaaaar gaaaaaat zeeee...........van clouseau

Dat nummer was net op 101.2, 103.9, 93.1 en op 88.5!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_36517446
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef Rewimo het volgende:
In de herfstvakantie naar Parijs gaan en in de tuinen van het Louvre een hoek omslaan en daar een klasgenoot tegenkomen van wie je niet wist dat ie ook naar Parijs ging

Straatlantaarns die altijd uitgaan als ik langsrijd. Of juist weer aan als ik ernaar kijk
Gast! dit heb ik ook vet vaak man. Dan rijd je er langs gaan die dingen opeens aan of uit! En ook vaak als ik er naar kijk

Zal wel met de bedrading te maken hebben.
pi_36517513
Mijn 2 zussen hadden alletwee op gelijk een vaste vriend, dan alle 2 samen zwanger alle 2 gelijk een huis gekocht voor een kerkhof.Overtlaatst mijn zus dr auto kapot, haar man zijn auto en mijn andere zus haar auto, dan mijn vader en zus computer kapot alle 2 veel mogen betalen (oja en mijn gsm was kapot)
mijn vader zijn ex is gaan lopen met een nederlander, mijn vader heeft nu een nederlandse vriendin,...en ik kan nog doorgaan..
pi_36517809
kan je het ook vertalen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:28:24 #119
61221 Alchemila
Über mein dead body
pi_36518509
Afgelopen zomer op vakantie in Frankrijk stonden we op een camping ergens rechts onder Parijs (ruim gezien, vrouwen en richtingsgevoel hé ). Na een paar dagen zijn we verder gereden helemaal naar het zuiden, we stonden er net een dag toen op het de plek naast ons ook mensen kwamen te staan.
"goh," zegt opeens iemand, "de buren op de andere camping hadden net zo'n auto (wij hebben een blauwe Eend, valt toch wel op), dat is toevallig!" Bleken het dezelfde mensen te zijn die twee dagen geleden op de andere camping flink wat kilometers omhoog ook naast ons hadden gestaan.

Mijn vriend had een citroën CX, nogal een aparte auto, in een hele aparte kleur, beetje beige-achtig. Ik was met mijn vader op vakantie ergens in Nederland, en we hadden het net over auto's en vooral dan de CX. "Ja," zei ik nog, "dat zie je toch niet zo vaak, vooral die kleur niet!" En wat staat er achter ons: een beige-kleurige citroën CX. Daarna ook nooit weer zo'n auto gezien.
Education is an admirable thing, but it is well to remember from time to time that nothing that is worth knowing can be taught. (Oscar Wilde)
pi_36518775
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Kroekroek het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik en mijn broer precies hetzelfde denken of willen doen op hetzelfde moment.
Ik weet niet of dat iets met ons tweeling-zijn te maken heeft, waarschijnlijk niet..
Kan wel. Een vriend van me heeft twee eeneiïge tweelingbroertjes, die zitten beiden in een compleet verschillende klas en zien elkaar de hele dag niet. Toch komen ze allebei thuis met precies dezelfde broodtrommelinhoud, namelijk exact 2 of 3 broodkorstjes, ook hebben ze exact dezelfde rapportcijfers...

Ik denk dat zoiets toch te maken heeft met je tweelingzijn, er is altijd een verbinding tussen die twee.
pi_36518923
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:
Afgelopen zomer op vakantie in Frankrijk stonden we op een camping ergens rechts onder Parijs (ruim gezien, vrouwen en richtingsgevoel hé ). Na een paar dagen zijn we verder gereden helemaal naar het zuiden, we stonden er net een dag toen op het de plek naast ons ook mensen kwamen te staan.
"goh," zegt opeens iemand, "de buren op de andere camping hadden net zo'n auto (wij hebben een blauwe Eend, valt toch wel op), dat is toevallig!" Bleken het dezelfde mensen te zijn die twee dagen geleden op de andere camping flink wat kilometers omhoog ook naast ons hadden gestaan.

Mijn vriend had een citroën CX, nogal een aparte auto, in een hele aparte kleur, beetje beige-achtig. Ik was met mijn vader op vakantie ergens in Nederland, en we hadden het net over auto's en vooral dan de CX. "Ja," zei ik nog, "dat zie je toch niet zo vaak, vooral die kleur niet!" En wat staat er achter ons: een beige-kleurige citroën CX. Daarna ook nooit weer zo'n auto gezien.
Zoiets hadden wij ook een keer. We gingen van een gezellige camping in Luxemburg terug naar huis. Op die camping hadden we een groep van een kinderen die veel met elkaar omgingen. Wij hadden toen dezelfde auto als die van een van die andere gezinnen. En op zich een vrij zeldzame auto (heb er nog maar een paar in NL gezien). Maar goed we ginge dus naar huis en zij ook en echt een paar honderd kilometer later op een parkeerplaats ergens, zagen we dat andere gezin met diezelfde auto weer.
pi_36518980
Ik heb ook wel eens gehad dat ik op de weg terug was van mn vakantie uit Zuid-Frankrijk, die ik een week eerder af moest breken. Bij Luik in Belgie stond een dikke file, dus ik besloot om binnendoor te rijden. Midden in de rimboe, op een landweggetje kwam ik een auto tegen die er precies hetzelfde uitzag als die van een vriend van me....check ik het nummerbord....blijkt hij het nog te zijn ook
Hij tegen zijn vriendin: "Heee dat lijkt thefunny wel....naah nee, dat kan niet hier..."

Ik wist helemaal niet dat hij op vakantie was of uberhaupt in Belgie zat dat is echt maf, zo'n moment.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:58 #123
14827 Kogando
Modelprutser
pi_36519519
Ik zat een keer in zeeland in de trein, hoor ik een jongen een paar stoelen verder zeggen: "I love Leo for ever, afz. J.H." Bleek achteraf dat mijn zus dat ooit in Den Haag in de trein had geschreven.

Had een gesprek iemand en hij zei dat hij nog nooit een aanrijding had gehad, en dat mensen die aanrijdingen hebben vaak niet goed opletten, etc. Anderhalf uur later klappen we over een verkeersbord heen de stoep op.

Oom en tante van me zaten ooit op de camping te praten met de mensen naast hen en hadden het over de nieuwe buren thuis en wat voor vervelende mensen dat waren. Ja, zo kende de campingburen ook een stel die naast hen had gewoond. Blabla, allemaal voorbeelden waarom ze zo vervelend waren. Bleek uiteindelijk dat het om dezelfde vervelende familie ging.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:03:24 #124
14827 Kogando
Modelprutser
pi_36519624
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:44 schreef thefunny het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik op de weg terug was van mn vakantie uit Zuid-Frankrijk, die ik een week eerder af moest breken. Bij Luik in Belgie stond een dikke file, dus ik besloot om binnendoor te rijden. Midden in de rimboe, op een landweggetje kwam ik een auto tegen die er precies hetzelfde uitzag als die van een vriend van me....check ik het nummerbord....blijkt hij het nog te zijn ook
Hij tegen zijn vriendin: "Heee dat lijkt thefunny wel....naah nee, dat kan niet hier..."

Ik wist helemaal niet dat hij op vakantie was of uberhaupt in Belgie zat dat is echt maf, zo'n moment.
Grappig, zo stond ik een keer in Praag op de Karlsbrug naar een schilder te kijken. Tikt er ineens iemand op mijn schouder, een van mijn vrienden van school. Sta je ook wel even raar te kijken.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_36519718
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef Kogando het volgende:
Had een gesprek iemand en hij zei dat hij nog nooit een aanrijding had gehad, en dat mensen die aanrijdingen hebben vaak niet goed opletten, etc. Anderhalf uur later klappen we over een verkeersbord heen de stoep op.
Daarom klop ik ook altijd af als ik dat zeg
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:47:19 #126
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_36766060
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
Vandaag was het wel apart. Erg toevallig allemaal...
Hoorde vandaag meermalen op diverse plaatsen een nummertje, wat voor mij heel speciaal is (tussen mij en goed evriend die er helaas niet meer is). Op de sterfdag van die persoon.

Voor vandaag had ik het al een tijdje niet meer gehoord.
Klinkt me erg bekend in de oren!!!
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:52:28 #127
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_36766195
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef thefunny het volgende:

[..]

Daarom klop ik ook altijd af als ik dat zeg
Als ik afklop, moet het wel ongelakt hout zijn:P Anders gaat er nog altijd iets mis... Bij mij wel in ieder geval... En zoveel ongelakt hout heb ik nou niet altijd bij de hand ofzo Moet je nagaan
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:22:11 #128
97079 Jeff89
Conquer All
pi_36766857
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:blablaCX
Die zie je nog best wel eens rijden hoor, vooral in Amsterdam zie ik ze best veel. Zijn ruige auto's btw, als ik ooit nog rijk word haal ik er zo 1 met hendig sjieke velgen en hydrolics ofzo
pi_36782777
Een vriendin van mij (uit Den Bosch) en ik (uit Geldermalsen) bleken allebei een persoon te kennen (uit Leiden) en die kwamen we in Amsterdam tegen
pi_36783268
Twee weken geleden zat ik nog in Dublin in een hostel. Verveelde me de tyfus en om mijn kamergenoten niet tot last te zijn ging ik naar de keuken om wat te lezen, ik vermoedde dat de algemene huiskamer wat te druk zou zijn.

Ik kwam daar iemand tegen met wie ik al meer had gepraat in het hostel. Hij stelde me voor aan ene Marko. De (voor zover hij wist) enige andere Nederlander die in het hostel verbleef, met wie hij samen voor een huis aan het kijken was.

We raakten aan de praat en wat bleek; Hij kwam uit een klein plaatsje, 5 km van het plaatsje waar mijn ouders wonen. Hij had net als ik in Maastricht gestudeerd, dezelfde opleiding gedaan als ik nu doe, was daar begonnen het eerste jaar dat de opleiding opgericht was, 15 jaar geleden, en had net een week eerder weer eens contact opgenomen met een van zijn oude leraren. Mijn leraar Duits.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_36787966
Ook raar: hier om de hoek woont een meisje dat iets jonger is dan ik, ze zit op dezelfde school als ik, heeft ongeveer dezelfde interesse's en onze vaders kenden elkaar via het werk. Maar het rare was, dat toen ze hier al 4 jaar woonde (ik mn hele leven) hadden we elkaar nog nooit gezien en dankzij een mislukte koppelactie van een vriend van me kwamen we pas achter al deze toevalligheden. We vielen van de ene in de andere verbazing.
pi_36789025
Een collega vertelde dat 2 vrienden van haar gingen trouwen. Het grappige was dat ze als kind in dezelfde straat in een stad elders in nederland hadden gewoond en nu volwassen elkaar in Amsterdam hadden ontmoet en nu gingen trouwen. hij had een baan in diezelfde stad van vroeger en ze hadden een huis toegewezen gekregen in diezelfde straat waar ze als kleiene kinderen woonden. heel toevallig. En omdat ik ook in die stad gewoond had als kind, vroeg ik dus naar de straatnaam. Je raad het al, ook ik had in diezelfde straat gewoond.
pi_36798888
Ik was met de trein vanuit Den Haag op weg naar Utrecht. Ik was verlaat, had een trein later dan anders. We komen aan op Utrecht CS, de deuren gaan open en daar staan mijn moeder en haar man. Die kwamen terug van hun huwelijksreis in Wenen en moesten deze trein hebben om naar hun woonplaats Amersfoort te gaan.
Don't you love her madly?
  zondag 9 april 2006 @ 19:54:33 #134
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_36801646
Wou ik net de rat van mijn zusje eens aanhalen, arme beestje zit ten slotte al een paar jaar in zn kleine kooitje weg te rotten zonder ooit enige vorm van aandacht te krijgen (ik was in eerste instantie al lang vergeten dat we een rat hadden) Dus ik denk zal dat arme dier eens een plezier doen. Wil hem uit zn kooi pakken, is ie dood
It's okay to be white
pi_36802001
Aantal jaar geleden had ik een dartbord in mijn kamer. Ik was met mijn neef aan het darten en we kwamen op het onderwerp dat het eigenlijk nergens op slaat als iemand 'blij' doet als hij bijvoorbeeld triple 20 gooit, terwijl daar oorspronkelijk niet speciaal op werd gericht.

Toen zei ik iets van: Dat is hetzelfde als dat ik zo gooi (ik keek de andere kant op volgens mij, kan ook zijn geweest dat ik mijn ogen dicht deed) en de roos raak....en ja hoor....:P
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zondag 9 april 2006 @ 20:08:04 #136
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36802054
Ik vorig jaar nog...ik wilde een vage kennis bellen met mijn mobiel..bel ik per ongeluk een MILF die in mijn telefoon stond (wist ik dus niet meer).

En ik zeg is A. daar? Nee je spreek met S ik ken geen A..dus ik slap ouwehoeren met haar door de phone had een slok op...en 20 min. zat ik op de bank bij haar bier te drinken en de volgende dag werd ik wakker naast haar..

Dus als ik nooit het idee had gehad om A te bellen had ik nooit zo'n leuke tijd gehad met S.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_36803102
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:08 schreef Razor21 het volgende:
Ik vorig jaar nog...ik wilde een vage kennis bellen met mijn mobiel..bel ik per ongeluk een MILF die in mijn telefoon stond (wist ik dus niet meer).

En ik zeg is A. daar? Nee je spreek met S ik ken geen A..dus ik slap ouwehoeren met haar door de phone had een slok op...en 20 min. zat ik op de bank bij haar bier te drinken en de volgende dag werd ik wakker naast haar..

Dus als ik nooit het idee had gehad om A te bellen had ik nooit zo'n leuke tijd gehad met S.
En van wie was het nou de moeder ? Of staat MILF niet voor wat ik denk?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_36803474
2 jaar geleden was ik in Katwijk aan Zee en ik dacht dat Via Den Haag weer naar Apeldoorn rijden het snelst zou zijn. De vader van m'n vriendin besloot langs Amsterdam te rijden.

Wij ieder de onze kant op. We vertrokken dus tegenlijk uit Katwijk, maar dus wel in compleet andere richting.

De snelwegen komen bij Amersfoort weer bij elkaar om als 1 weg naar Apeldoorn te gaan. Ik moest daar gaan invoegen en voeg tot op de meter precies in naast de auto van de ouders van m'n vriendin.

Toen had ik wel zoiets van,........WTF! hoe kan dit?
  maandag 10 april 2006 @ 01:39:25 #139
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_36811796
Wow
It's okay to be white
  maandag 10 april 2006 @ 01:44:10 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36811849
Whehe owja was zaterdagnacht met een meisje in een discotheek aan het praten over iets ( zij dus ), ze had het over dat iemand een glas op de grond gooide, en net toen ze die beweging maakte viel er ergens achter ons een glas op de grond

Gaf een leuk effect
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 10 april 2006 @ 02:30:36 #141
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_36812183
Heel spannend. Net een reclame voor een time life cd zien op tv. Artiest was guus meeuwis, en precies op hetzelfde moment begint die dus ook op mijn winamp te spelen .
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 10 april 2006 @ 15:15:18 #142
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
  maandag 10 april 2006 @ 15:23:35 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_36823811
Zaterdag in de kroeg, op een gegeven moment kwam er een jongen naar me toe met de vraag of ik Nynke uit Haaksbergen was. Nu studeer ik in Maastricht, en was de kroeg dus ook in Maastricht. Maar, ik ben wel Nynke uit Haaksbergen. Vraag werd positief beantwoord dus. Bleek, dat hij bij mijn in de brugklas zat, 9 jaar geleden. Hij herkende mij, maar ik hem niet. Was wel erg grappig, zeker omdat hij normaal in Enschede studeert, en nu toevallig in Maastricht was, en ik toevallig in de kroeg was, en hij mij ook nog herkende!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:12:04 #144
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36849529
Ik ging vrijdag, één dag voor Reve's overlijden naar de bibliotheek om 2 boeken van Gerard Reve te halen, ik was me totaal onbewust van het feit dat Reve de volgende dag zou sterven. De Gerard Reve boeken waren er toen nog in overvloed. Zaterdag overleed hij. En maandag keek ik eens op de website van de plaatselijke bibliotheek en ja, alle boeken van Reve waren weg of in reservering. Maf toch.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36850881
Ik kreeg een keer een vakantiekaart in de brievenbus die bestemd was voor de ouders van mijn beste vriend.
Hun postcode is alleen in de eerste 3 cijfers hetzelfde, en hun huisnummer eindigt op 03 en dat van mij op 66.
En het was nog verkeerd opgeschreven door de verzenders ook.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_36852146
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ging vrijdag, één dag voor Reve's overlijden naar de bibliotheek om 2 boeken van Gerard Reve te halen, ik was me totaal onbewust van het feit dat Reve de volgende dag zou sterven. De Gerard Reve boeken waren er toen nog in overvloed. Zaterdag overleed hij. En maandag keek ik eens op de website van de plaatselijke bibliotheek en ja, alle boeken van Reve waren weg of in reservering. Maf toch.
Maar dat is toch geen toevalligheid?
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:46:03 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36852213
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:43 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen toevalligheid?
Voor mij wel of wil je échte toevalligheden? , maar die maak ik niet zo vaak mee.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36852503
Heb ik ook heel vaak
Delivered without an information leaflet
pi_36852959
Wij kregen op ons nieuwe adres post van iemand die we niet kenden. Een nieuwbouwhuis, de oude beweoner kan het dus niet zijn. Het was post van de gemeente, nog best belangrijk. Maar bij de gemeente konden ze die persoon niet achterhalen. daar was al aardige paniek. Iemand stond ingeschreven op ons adres, en niemand wist wie het was. buurtvereniging gebeld: nee, ook geen idee.

Afgelopen zaterdag gingen we een nieuwe wasmachine kopen. voor de levering ervan moesten we ons adres doorgeven. Hé, zegt die verkoper, dat is ook toevallig, iemand in jullie straat heeft hier ook een wasmachine gekocht.

Mag je raden welke naam er op het computerscherm kwam... Haar huisnummer leek ook verdacht veel op dat van ons.
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:21:15 #150
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_36853141
Ik was laatst alleen op een toilet in een bar.

Zing een liedje wat in mijn hoofd zat en dat zelfde liedje was ook de beltoon van een griet die ik die avond versierd had !!!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')