Echt mooi is dat, geweldig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef Eveli het volgende:
Twee Dennissen vader van twee Sofies
Dit is pas 'toeval'.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die ik al meer dan een jaar niet meer had gezien.
Het toeval wil dat hij mij ook tegenkwam, en hij mij ook al meer dan een jaar niet meer had gezien
Dat is wel freaky zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:04 schreef Thisbe het volgende:
Mijn vader komt op vakantie altijd patienten tegen. Waar hij ook heengaat, vaste prik!
Twee jaar geleden gingen we met de hele familie naar Afrika ergens in november. Op een gegeven moment staan we in de Sahara, en zegt mijn vader: "Goede patient, die mij hier nog vindt". Vijf minuten later horen we achter ons: "Dag dokter! Wat doet u hier!"![]()
Zo'n soort verhaal ook eens bij Wonderen Bestaan gezien... over 2 vrouwen die op dezelfde dag geboren waren.. dezelfde naam... dezelfde naam van vriend.... in zelfde jaren in een zelfde land in ZUid-America hebben gewoond enz enz enz... zonder dat van elkaar te weten dus (pas achteraf)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:55 schreef Eveli het volgende:
Twee Dennissen vader van twee Sofies
Dit is pas 'toeval'.
Gast! dit heb ik ook vet vaak man. Dan rijd je er langs gaan die dingen opeens aan of uit! En ook vaak als ik er naar kijkquote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef Rewimo het volgende:
In de herfstvakantie naar Parijs gaan en in de tuinen van het Louvre een hoek omslaan en daar een klasgenoot tegenkomen van wie je niet wist dat ie ook naar Parijs ging
Straatlantaarns die altijd uitgaan als ik langsrijd. Of juist weer aan als ik ernaar kijk![]()
Kan wel. Een vriend van me heeft twee eeneiïge tweelingbroertjes, die zitten beiden in een compleet verschillende klas en zien elkaar de hele dag niet. Toch komen ze allebei thuis met precies dezelfde broodtrommelinhoud, namelijk exact 2 of 3 broodkorstjes, ook hebben ze exact dezelfde rapportcijfers...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef Kroekroek het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik en mijn broer precies hetzelfde denken of willen doen op hetzelfde moment.![]()
Ik weet niet of dat iets met ons tweeling-zijn te maken heeft, waarschijnlijk niet..![]()
Zoiets hadden wij ook een keer. We gingen van een gezellige camping in Luxemburg terug naar huis. Op die camping hadden we een groep van een kinderen die veel met elkaar omgingen. Wij hadden toen dezelfde auto als die van een van die andere gezinnen. En op zich een vrij zeldzame auto (heb er nog maar een paar in NL gezien). Maar goed we ginge dus naar huis en zij ook en echt een paar honderd kilometer later op een parkeerplaats ergens, zagen we dat andere gezin met diezelfde auto weer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:
Afgelopen zomer op vakantie in Frankrijk stonden we op een camping ergens rechts onder Parijs (ruim gezien, vrouwen en richtingsgevoel hé). Na een paar dagen zijn we verder gereden helemaal naar het zuiden, we stonden er net een dag toen op het de plek naast ons ook mensen kwamen te staan.
"goh," zegt opeens iemand, "de buren op de andere camping hadden net zo'n auto (wij hebben een blauwe Eend, valt toch wel op), dat is toevallig!" Bleken het dezelfde mensen te zijn die twee dagen geleden op de andere camping flink wat kilometers omhoog ook naast ons hadden gestaan.
Mijn vriend had een citroën CX, nogal een aparte auto, in een hele aparte kleur, beetje beige-achtig. Ik was met mijn vader op vakantie ergens in Nederland, en we hadden het net over auto's en vooral dan de CX. "Ja," zei ik nog, "dat zie je toch niet zo vaak, vooral die kleur niet!" En wat staat er achter ons: een beige-kleurige citroën CX. Daarna ook nooit weer zo'n auto gezien.
Grappig, zo stond ik een keer in Praag op de Karlsbrug naar een schilder te kijken. Tikt er ineens iemand op mijn schouder, een van mijn vrienden van school. Sta je ook wel even raar te kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:44 schreef thefunny het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik op de weg terug was van mn vakantie uit Zuid-Frankrijk, die ik een week eerder af moest breken. Bij Luik in Belgie stond een dikke file, dus ik besloot om binnendoor te rijden. Midden in de rimboe, op een landweggetje kwam ik een auto tegen die er precies hetzelfde uitzag als die van een vriend van me....check ik het nummerbord....blijkt hij het nog te zijn ook![]()
Hij tegen zijn vriendin: "Heee dat lijkt thefunny wel....naah nee, dat kan niet hier..."
Ik wist helemaal niet dat hij op vakantie was of uberhaupt in Belgie zatdat is echt maf, zo'n moment.
Daarom klop ik ook altijd af als ik dat zegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef Kogando het volgende:
Had een gesprek iemand en hij zei dat hij nog nooit een aanrijding had gehad, en dat mensen die aanrijdingen hebben vaak niet goed opletten, etc. Anderhalf uur later klappen we over een verkeersbord heen de stoep op.
Klinkt me erg bekend in de oren!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:31 schreef nomen_nescio het volgende:
Vandaag was het wel apart. Erg toevallig allemaal...
Hoorde vandaag meermalen op diverse plaatsen een nummertje, wat voor mij heel speciaal is (tussen mij en goed evriend die er helaas niet meer is). Op de sterfdag van die persoon.
Voor vandaag had ik het al een tijdje niet meer gehoord.
Als ik afklop, moet het wel ongelakt hout zijn:P Anders gaat er nog altijd iets mis... Bij mij wel in ieder geval... En zoveel ongelakt hout heb ik nou niet altijd bij de hand ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
Daarom klop ik ook altijd af als ik dat zeg![]()
![]()
Die zie je nog best wel eens rijden hoor, vooral in Amsterdam zie ik ze best veel. Zijn ruige auto's btw, als ik ooit nog rijk word haal ik er zo 1 met hendig sjieke velgen en hydrolics ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Alchemila het volgende:blablaCX
En van wie was het nou de moederquote:Op zondag 9 april 2006 20:08 schreef Razor21 het volgende:
Ik vorig jaar nog...ik wilde een vage kennis bellen met mijn mobiel..bel ik per ongeluk een MILF die in mijn telefoon stond (wist ik dus niet meer).
En ik zeg is A. daar? Nee je spreek met S ik ken geen A..dus ik slap ouwehoeren met haar door de phone had een slok op...en 20 min. zat ik op de bank bij haar bier te drinken en de volgende dag werd ik wakker naast haar..![]()
Dus als ik nooit het idee had gehad om A te bellen had ik nooit zo'n leuke tijd gehad met S.![]()
Maar dat is toch geen toevalligheid?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ging vrijdag, één dag voor Reve's overlijden naar de bibliotheek om 2 boeken van Gerard Reve te halen, ik was me totaal onbewust van het feit dat Reve de volgende dag zou sterven. De Gerard Reve boeken waren er toen nog in overvloed. Zaterdag overleed hij. En maandag keek ik eens op de website van de plaatselijke bibliotheek en ja, alle boeken van Reve waren weg of in reservering. Maf toch.
Voor mij wel of wil je échte toevalligheden? , maar die maak ik niet zo vaak mee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen toevalligheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |