SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en weet je wat nog grappiger is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
en een nieuwe..?quote:
die klikken zeker niet.. klikken doen ze pas als ze oud wordenquote:
"kloeik"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
waarom?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef Agiath het volgende:
Toevallig, ik zag vandaag iets wat helemaal niet grappig is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch moest ik ergens lachen
ik vermoed het,quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
jij bent dus makkelijk te vermaken.
tja als je melig bent dan is het mss wel grappigquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vermoed het,
maar vlakhiervoor had ik ook al een grote dosis humor toegediend gekregen dus tsja![]()
Sebasserquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ratel![]()
![]()
![]()
Daarnaast hij was wel grappig
Zeker brunet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Ricky_ het volgende:
Ik snap hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |