quote:
op 07-08-2000 om 02:07 AM schreef Isabeau het volgende:
Lotte...als k het goed heb heb je nu dus een rood driehokje? Als iemand je nu in je blootje ziet gaat die denken dat je je haar heel mooi blond hebt geverfd
Neehoor, me toefje is al bijna zwart van ze eigen en nog nooit heeft iemand zich afgevraagd hoe dat kan...lichtblond op ut toppie en zwart op ut heuveltje 
Zal wel een genetisch foutje zijn, of anders een erfstukkie van een een of andere donkere Argentijnse Gaucho.....
je wordt bedankt Lotte
Zusje!Maar hier hadden we het op de megafestatie nog over: topic openen over de vraag of je schaamhaar (speciaal voor zusje) dezelfde kleur heeft als je (echte) haarkleur.
Bij mij dus ook niet. M'n hoofdhaar is lichtbruin-donkerblond en mijn schaamhaar altijd een vage kleur bruin-zwart.
quote:
op 07-13-2000 om 12:00 AM schreef Zusje het volgende:
Ik zal altijd een rare associatie krijgen bij een toefje slagroom in mijn koffieje wordt bedankt Lotte
![]()
De nada Zusje 

Heb vandaag mijn bruin blauwre rastavlechten gedag gezegd
en loop weer met kort haar rond die wel een kleurtje konden gebruiken,
Aangezien ik al 15 jaar mijn haar verf, hoef ik niet deel te nemen aan het "Toefje-experiment" , maar neem ik gewoon een mooie rode kleur, doe een schietgebedje en dan maar hopen dat ik morgen nog over straat durf.
Mijn haar gaat er komende zaterdag af en ik wil een kleurtje. Geen idee wat het moet worden misschien laat ik de kapper zich wel uitleven. Qua lengte weet ik het nog niet echt ergens tussen "Barb-lengte" en ultrakort in denk ik zo. KLeurtjes is bij mij altijd lastiger, word al gauw te donker en dus te hard. (dus als iemand suggesties heeft: * Lois houd zich aangeboden
)
Nu 4 maanden later, mijn haar is blauw (voor Sensation gedaan) en het gaat nu groen met roze worden... Why and where? Omdat ik het wel lache vind en mijn eigen haarkleur zat ben (diep diep diep bruin tegen het zwarte aan), dat gekleurde haar, Kinki Kappers of vergelijkbaar kapperszaakje...
Kapper is duurder maar ik doe het liever dan zelf lopen kloten, ben liever meer geld kwijt voor wat extra kwaliteit en service...
ps ik is mannetje ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 24-07-2000 13:29]
Dnderdag word mijn haar roze met groen, luipaard/tijger motief, ben echt benieuwd hoe dat gaat worden.. maar kan nu al niet meer wachten!!
Ik kan me bijna niet meer herinneren dat mijn haar mijn eigen 'peper-&-zout' kleurtje had. Blond, Bruin, Rood, Paars, Wit, Zwart, en gradaties hiervan: been there, done that!
En het gaat ook weleens fout, dit heeft u allen kunnen bewonderen op de Megafestatie met mijn schitterende oranje coupe (onder het motto: beter laat dan nooit).
Maaaaaaaaaaaaaar (er is altijd een maar) in het begin was het wel okee. Dan glanst het, is het mooi en is de kleur nog diep en vol. Nu loop ik met een bos dood haar, waarvan de kleur het midden houdt tussen bleek-oranje en mislukt koperblond. ![]()
Maar er is hoop, donderdagmiddag/avond gaat Gellarboy naar de kapper... Ik ga het helemaal anders doen en zal de foto's hier posten. Ik heb zelfs al bijpassende kleding ervoor gekocht... Zoiets als dit gaat worden heb ik nog nooooooit gehad en ben dan ook erg benieuwd! Ik hou u op de hoogte...
[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 01-08-2000 14:12]

[edit]
plaatje ingevoeegd]
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 04-08-2000 09:04]
Anyway, hier is het resultaat:

in tegenstelling tot het welbekende:

Jouw haar is ook stoer trouwens, slakkie!!
Gaan die kleuren niet door elkaar heenlopen??
Iefje
Echt heel mooi, geeft dat niet af aan je kussen enzo?
Ikke wil wel fotoos zien met bijpassende outfit hoor, helemaal in gala
Het geeft niet af op m'n kussen, maar ik heb wel elke ochtend lichtroze douchewater... Ik was 't nu ook maar om de dag (de andere dag spoel ik 't alleen) want als 't met shampoo in contact komt zijn m'n handen DIEP donkerpaars en heb ik moeite om ze weer schoon te krijgen.
![]()
Ik kwam net van de kapper in Amsterdam en ik liep 't perron op in CS... Staat daar een ouwe vent met z'n vrouw. Ik loop langs, hij ziet me en hij roept keihard over dat perron: "JEZUS!!!!!!"
Heb erg gelachen...
Bij deze: OMHOOG!!!!
* Gellarboy heeft alweer een nieuw kleurtje namelijk...
Bij deze:

Tadaaaaaaaaaa.
Ik zat gister bij de kapper ook te dubben over een nieuw kleurtje maar ik moet vrijdag bij mijn nieuwe baan beginnen, laten we maar even wachten tot ik door mijn proeftijd ben maar dan wil ik zeker het adres weten van jouw kapper !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |